Archiv für ISBNs beginnend mit 9781572329…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781572329 - Sprache
- Johnson, Christine V.: Designing Environments (Washington Mesa, Real World Mathematics Through Science), EAN bzw. ISBN: 9781572329171
- Larry Ainsworth; Jan Christinson: Student-Generated Rubrics: An Assessment Model to Help All Students Succeed (Assessment Bookshelf.), EAN bzw. ISBN: 9781572329218
- Foresman, Scott: INVESTIGATIONS: PAD OF PRIMARY HUNDRED CHARTS (100 SHEETS), EAN bzw. ISBN: 9781572329232
- Scott Foresman: INVESTIGATIONS GRADE K: CURRICULUM UNITS PACKAGE, EAN bzw. ISBN: 9781572329256, hat das Duplikat 9780328174027
- Economopoulos, Karen; Murray, Megan; Anderson, Catherine (editor); Cory, Beverly (editor): Mathematical Thining in Kindergarten; Introduction; Grade Level K (Investigations in Number, Data, and Space T, EAN bzw. ISBN: 9781572329263, hat die Duplikate 9780201434392 und 9780328249213
- Rebeka Eston, Beverly Cory and Catherine Anderson: Pattern Trains & Hopscotch Paths: Exploring Pattern (Investigations in Number, Data, Space Series), EAN bzw. ISBN: 9781572329270
- Karen Economopoulos; Editor-Beverly Cory; Editor-Catherine Anderson: Collecting, Counting, and Measuring : Developing Number Sense, EAN bzw. ISBN: 9781572329287
- Economopoulos, Karen; Murray, Megan; O&; 39;Neil, Kim; Clements, Doug; Sarama, Julie; Russell, Susan Jo: Making Shapes and Building Blocks: Kindergarten : Also Appropriate for Grade 1 (Investigations in Number, Data, and Space), EAN bzw. ISBN: 9781572329294
- Economopoulos, Karen: Counting ourselves and others: Exploring data (Investigations in number, data, and space), EAN bzw. ISBN: 9781572329300
- Marlene Kliman; Christopher Mainhart; Megan Murray; Karen Economopoulos: How Many In All: Counting And The Number System (Investigations In Number, Data, And Space, Grade Level K), EAN bzw. ISBN: 9781572329317
- David Clark, Illustrator: Rachel Gage: Tic-Tac-Toe Math: For Grades 3 and 4, EAN bzw. ISBN: 9781572329775, hat das Duplikat 9780866515474
- Scott Foresman: INVESTIGATIONS: DOT CARDS, EAN bzw. ISBN: 9781572329782
- Connected Math: QUARTER-INCH GRAPH PAPER PAD, EAN bzw. ISBN: 9781572329812, hat das Duplikat 9780866518703
- n/a: Teacher Guide Package Connected Mathematics Grade 8 (Teacher's Guide Package, grade 8), EAN bzw. ISBN: 9781572329980