Archiv für ISBNs beginnend mit 9781571108…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781571108 - Sprache
- Miller, Debbie: Teaching With Intention: Defining Beliefs, Aligning Practice, Taking Action, K-5, EAN bzw. ISBN: 9781571108005, hat das Duplikat 9781571103871
- Jean Boreen: Mentoring Beginning Teachers, Second Edition: Guiding, Reflecting, Coaching, EAN bzw. ISBN: 9781571108043, hat die Duplikate 9781571103093 und 9781571107428
- Franki Sibberson, Karen Szymusiak, Lisa Koch: Beyond Leveled Books 2nd Edition, EAN bzw. ISBN: 9781571108067, hat die Duplikate 9781003838791 und 9781003841692
- Edson, Marcia Talhelm: Starting with Science: Strategies for Introducing Young Children to Inquiry, EAN bzw. ISBN: 9781571108074
- Ayres, Ruth; Shubitz, Stacey: Day by Day: Refining Writing Workshop Through 180 Days of Reflective Practice, EAN bzw. ISBN: 9781571108098
- Ann Marie Corgill: Of Primary Importance: What's Essential in Teaching Young Writers, EAN bzw. ISBN: 9781571108111, hat das Duplikat 9781571103741
- Confer, Chris/ Ramirez, Marco/ Leinwand, Steven (FRW): Small Steps, Big Changes: Eight Essential Practices for Transforming Schools Through Mathematics, EAN bzw. ISBN: 9781571108135
- Peter H. Johnston, Peter H, Phd Phd Johnston: Opening Minds: Using Language to Change Lives (Paperback), Johnst. 9781571108166, EAN bzw. ISBN: 9781571108166
- Wickett, Maryann; Hendrix-Martin, Eunice: Beyond the Bubble (Grades 4-5): How to Use Multiple-Choice Tests to Improve Math Instruction, Grades 4-5, EAN bzw. ISBN: 9781571108180, hat das Duplikat 9781571108173
- Rick Wormeli: Meet Me in the Middle: Becoming an Accomplished Middle Level Teacher, EAN bzw. ISBN: 9781571108203, hat das Duplikat 9781571103284
- Inside Words, EAN bzw. ISBN: 9781571108227
- Stephanie Steffey: If This Is Social Studies, Why Isn't It Boring?, EAN bzw. ISBN: 9781571108241, hat das Duplikat 9781571100030
- Glennon Doyle Melton: Test Talk: Integrating Test Preparation into Reading Workshop, EAN bzw. ISBN: 9781571108272, hat das Duplikat 9781571104618
- Kelly Gallagher: Readicide, EAN bzw. ISBN: 9781571108289, hat das Duplikat 9781003843542
- David Sobel: Childhood and Nature: Design Principles for Educators Author, EAN bzw. ISBN: 9781571108302, hat das Duplikat 9781571107411
- Jodi Crum Marshall: Are They Really Reading?: Expanding SSR in the Middle Grades; an in Practice Book, EAN bzw. ISBN: 9781571108326, hat das Duplikat 9781571103376
- Mary Lee Hahn: Reconsidering Read-Aloud (Stenhouse in Practice Books), EAN bzw. ISBN: 9781571108333, hat das Duplikat 9781571103512
- Juli Kendall: Writing Sense: Integrated Reading and Writing Lessons for English Language Learners, K-8, EAN bzw. ISBN: 9781571108364, hat das Duplikat 9781571104427
- Tim Gillespie; Foreword-Leila Christenbury: Doing Literary Criticism: Helping Students Engage with Challenging Texts [With CDROM], EAN bzw. ISBN: 9781571108425
- by Elizabeth Hale: Readers Writing: Strategy Lessons for Responding to Narrative and Informational Text (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781571108432
- Ramsay, Julie D.: Can We Skip Lunch and Keep Writing?: Collaborating in Class and Online, Grades 3-8 (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781571108470
- Anne Goudvis, Stephanie Harvey: Strategies That Work, EAN bzw. ISBN: 9781571108487, hat das Duplikat 9781003844006
- Mary Cowhey: Black Ants and Buddhists: Thinking Critically and Teaching Differently in the Primary Grades, EAN bzw. ISBN: 9781571108494, hat das Duplikat 9781571104182
- Ralph Fletcher: Boy Writers: Reclaiming Their Voices, EAN bzw. ISBN: 9781571108517, hat die Duplikate 9781571107350 und 9781571104250
- Mark Overmeyer: Let's Talk: Managing One-on-One, Peer, and Small Group Conferences, EAN bzw. ISBN: 9781571108555
- The Xs and Whys of Algebra, EAN bzw. ISBN: 9781571108579
- Dacey, Linda/ Collins, Anne: Zeroing in on Number and Operations, Pre-K-K: Key Ideas and Common Misconceptions, Grades Pre-K-K, EAN bzw. ISBN: 9781571108586
- Wolk, Steven: Caring Hearts and Critical Minds: Literature, Inquiry, and Social Responsibility (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781571108593
- Marni Gillard: Storyteller, Storyteacher: Discovering the Power of Storytelling for Teaching and Living, EAN bzw. ISBN: 9781571108685, hat das Duplikat 9781571100146
- Thompson, Terry: The Construction Zone: Building Scaffolds for Readers and Writers, EAN bzw. ISBN: 9781571108692
- Jennifer Jacobson: No More 'I'm Done!': Fostering Independent Writers in the Primary Grades, EAN bzw. ISBN: 9781571108708, hat die Duplikate 9781571107848 und 9781003844068
- Coman, Carolyn: Writing Stories: Ideas, Exercises, and Encouragement for Teachers and Writers of All Ages, EAN bzw. ISBN: 9781571108715
- Pat Johnson: Catching Readers Before They Fall: Supporting Readers Who Struggle, K-4, EAN bzw. ISBN: 9781571108722, hat das Duplikat 9781571107817
- Zwiers, Jeff; Crawford, Marie: Academic Conversations: Classroom Talk that Fosters Critical Thinking and Content Understandings, EAN bzw. ISBN: 9781571108845
- Learning Together Through Inquiry, EAN bzw. ISBN: 9781571108883
- Kelly Gallagher: Teaching Adolescent Writers, EAN bzw. ISBN: 9781571108951, hat die Duplikate 9781571104229 und 9781003844266
- Cris Tovani: Do I Really Have to Teach Reading?, EAN bzw. ISBN: 9781571108975, hat die Duplikate 9781003842521 und 9781571103765
- Kelly Gallagher: Deeper Reading: Comprehending Challenging Texts, 4-12, EAN bzw. ISBN: 9781571108982, hat das Duplikat 9781571103840