Archiv für ISBNs beginnend mit 9781571100…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781571100 - Sprache
- Harvey Daniels: Literature Circles : Voice and Choice in the Student-Centered Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100009, hat das Duplikat 9781551380483
- Vopat, James: The Parent Project: A Workshop Approach to Parent Involvement, EAN bzw. ISBN: 9781571100016
- Mary Jane Drummond: Learning to See : Assessment Through Observation, EAN bzw. ISBN: 9781571100047, hat das Duplikat 9781551380438
- Hubbard, Ruth S. Shagoury, Ruth: A Workshop of the Possible: Nurturing Children Creative Development, EAN bzw. ISBN: 9781571100078
- Johnston, Peter H, PhD: Knowing Literacy : Constructive Literacy Assessment -With CD, EAN bzw. ISBN: 9781571100085
- Ostrow, Jill: A Room With a Different View: First Through Third Graders Build Community and Create Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781571100092
- Joanne Hindley: In the Company of Children, EAN bzw. ISBN: 9781571100108
- Dan Madigan, V.T.Koivu- Rybicki, Victoria T. Koivu-Rybicki: Writing Lives of Children, The, EAN bzw. ISBN: 9781571100115
- Robert Wortman; Myna Matlin: Leadership in Whole Language : The Principal's Role, EAN bzw. ISBN: 9781571100122
- Anne A. Bingham; Justine O'Keefe; Molly McClaskey; Peggy Dorta: Exploring the Multiage Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100139
- Bernice E. Cullinan; Marilyn C. Scala; Virginia C. Schroder: Three Voices: An Invitation to Poetry Across the Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781571100153
- Cecilia Silva; Esther Delgado-Larocco; Stephen B. Kucer: Curricular Conversations : Themes in Multilingual and Monolingual Classrooms, EAN bzw. ISBN: 9781571100160
- Greg Lang; Chris Berberich: All Children are Special : Creating an Inclusive Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100177
- Katharine Davies Samway and Gail Whang: Literature Study Circles in a Multicultural Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100184
- Janet Millar Grant: Shake, Rattle, and Learn : Classroom-Tested Ideas That Use Movement for Active Learning, EAN bzw. ISBN: 9781571100191, hat das Duplikat 9781551380490
- Liz Waterland: The Bridge to School: Entering a New World, EAN bzw. ISBN: 9781571100207
- Judith M. Ferrara: Peer Mediation : Finding a Way to Care, EAN bzw. ISBN: 9781571100214
- Charlotte Hendrick Keefe: Label-Free Learning : Supporting Learners with Disabilities, EAN bzw. ISBN: 9781571100238
- Ohanian, Susan: Ask Ms. Class, EAN bzw. ISBN: 9781571100252, hat das Duplikat 9781551380643
- Christine Duthie: True Stories : Nonfiction Literacy in the Primary Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100269
- Whitmore, Kathyrn F.; Goodman, Yetta M.: Whole Language Voices in Teacher Education, EAN bzw. ISBN: 9781571100283
- Aidan Chambers: Reading Environment : How Adults Help Children Enjoy Books, EAN bzw. ISBN: 9781571100290, hat das Duplikat 9780903355360
- Aidan Chambers: Tell Me: Children, Reading, and Talk, EAN bzw. ISBN: 9781571100306
- Steve Moline: I See What You Mean : Children at Work with Visual Information, EAN bzw. ISBN: 9781571100313, hat das Duplikat 9780673778055
- June Kuzmeskus: We Teach Them All : Teachers Writing About Diversity, EAN bzw. ISBN: 9781571100320
- Short, Kathy G.: Learning Together Through Inquiry, EAN bzw. ISBN: 9781571100337
- Hughes, Margaret, and Searle, Dennis: The Violent E Other Tricky Sounds : Learning to Spell from Kindergarten Through Grade 6, EAN bzw. ISBN: 9781571100344
- Brenda Miller Power: Taking Note : Improving Your Observational Notetaking, EAN bzw. ISBN: 9781571100351
- Northern Nevada Writing Project (Editor): Team Teaching: the Teacher-Researcher Group (Stenhouse in Practice Books), EAN bzw. ISBN: 9781571100405
- Ostrow, Jill: Making Problems, Creating Solutions: Challenging Young Mathematicians, EAN bzw. ISBN: 9781571100412
- Allen, Janet; Gonzalez, Kyle: There's Room for Me Here, EAN bzw. ISBN: 9781571100429
- Edinger, Monica; Fins, Stephanie: Far Away and Long Ago: Young Historians in the Classroom Author, EAN bzw. ISBN: 9781571100443
- Debbie Coughlin; Denny Taylor; Joanna Marasco: Teaching and Advocacy, EAN bzw. ISBN: 9781571100450
- Wortman, Robert: Administrators: Supporting School Change (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100474
- Lois Bridges: Assessment: Continuous Learning (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100481
- Lois Bridges: Creating Your Classroom Community (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100498
- Paul G. Heller: Drama As a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100504
- Ohanian, Susan: Maths: as a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100511
- Nick Page: Music As a Way of Knowing: Different Ways of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Librar, EAN bzw. ISBN: 9781571100528
- Julie Erickson; Paul D. Friedemann; Paul Friedemann; Jeffrey D. Wilhelm: Hyperlearning: Where Projects, Inquiry, and Technology Meet, EAN bzw. ISBN: 9781571100542
- Jean Anne Clyde and Mark W. F. Condon: Get Real : Bringing Kids' Learning Lives into Your Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100566
- Parker, Diane: Jamie : A Literacy Story, EAN bzw. ISBN: 9781571100580
- Teri Beaver: The Author's Profile: Assessing Writing in Context, EAN bzw. ISBN: 9781571100597
- Schipper, Beth; Rossi, Joanne: Portfolios in the Classroom: Tools for Learning and Instruction (Stenhouse in Practice Books), EAN bzw. ISBN: 9781571100603
- Paul Carreiro: Tales of Thinking: Multiple Intelligences in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781571100610, hat das Duplikat 9781551380902
- Lois Bridges Bird: Writing as a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100627
- Kathy G. Short: Literature As a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100634
- Jennifer Zakkai: Dance As a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100641
- Cary, Stephen: Second Language Learners (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100658
- Fletcher, Ralph, and Portalupi, JoAnn: Craft Lessons : Teaching Writing K-8 by J. ., EAN bzw. ISBN: 9781571100733
- Snowball, Diane; Bolton, Faye: Spelling K-8: Planning and Teaching [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9781571100740
- Wendy Bean, Chrystine Bouffler, Ruth Siems: Read, Write, Spell, EAN bzw. ISBN: 9781571100757
- Ruth Shagoury Hubbard, Maureen Barbieri and Brenda Miller Eds. Power: We Want to Be Known : Learning From Adolescent Girls, EAN bzw. ISBN: 9781571100795
- Power, Brenda Miller / Chandler, Kelly: Well-Chosen Words: Narrative Assessments and Report Card Comments (Stenhouse in Practice Books), EAN bzw. ISBN: 9781571100801
- Harvey Daniels and Marilyn Bizar: Methods That Matter : Six Structures for Best Practice Classrooms, EAN bzw. ISBN: 9781571100825
- Vopat, James: More Than Bake Sales: The Resource Guide for Family Involvement in Education, EAN bzw. ISBN: 9781571100832
- Bullock , Richard: Why Workshop?: Changing Course in 7-12 English, EAN bzw. ISBN: 9781571100849
- Kenneth S. Goodman: In Defense of Good Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781571100863
- Marie M. Clay: By Different Paths to Common Outcomes, EAN bzw. ISBN: 9781571100870, hat die Duplikate 9780868632940, 9780325059556 und 9781407160085
- Linda J. Dorn, Cathy French and Tammy Jones: Apprenticeship in Literacy: Transitions Across Reading Writing, EAN bzw. ISBN: 9781571100887
- Gee, Karolynne: Visual Arts: as a Way of Knowing (Strategies for Teaching and Learning Professional Library), EAN bzw. ISBN: 9781571100900