Archiv für ISBNs beginnend mit 9780963046…
Sprache: Englisch
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Bücher in Englisch 9780963046 - Sprache
- Neary, Daniel A., Jr. (Phtographs & Essay) & Cooper, Peter (Text): Vanishing Vermont : Photographs and Essay, EAN bzw. ISBN: 9780963046000
- Neary Jr., Daniel A.: Rage in the Hills: Collection of Short Stories, EAN bzw. ISBN: 9780963046017
- Robert M., Dr. Gilmore: A True Story: Hope After Dope from a Drug Addict to a Doctor (Urban Ministry Series), EAN bzw. ISBN: 9780963046208
- Fraed, George, Fraed, F. George: Gin Rummy at Its Best from Beginner to Expert: From Beginner to Expert, EAN bzw. ISBN: 9780963046314
- Sonia Wadsworth: Doodling My Way to Enlightenment: Healing the Inner Child My True Guru, EAN bzw. ISBN: 9780963046338
- McHenry, Poke, Smith, Vic, Bridges, Steve: Early : A Great Southern Humorist Looks at Life's Pitfalls and Pinnacles, EAN bzw. ISBN: 9780963046345
- Lori Andrews Ibach, Illustrator: S. Paige Williams: A Gathering of Friends, EAN bzw. ISBN: 9780963046376
- Sandra Mansfield; Judy Groover: Once in a Long While : The Romancing of a Contemporary Cowboy, EAN bzw. ISBN: 9780963046383
- Jon Anton; T. Richard Bennett; Richard Widdows: Customer Response and Information Systems, EAN bzw. ISBN: 9780963046406
- Tamer, Michael: The Four-Minute Customer : Getting Jazzed about Your People and Quality Management in Your Call Center, EAN bzw. ISBN: 9780963046413
- Anton, Jon; Rockwell, Anita: Minimizing Agent Turnover: the Biggest Challenge for Call Center Managers, EAN bzw. ISBN: 9780963046420
- Anton, Jon, Petouhoff, Natalie L., Schwartz, Lisa M.: Integrating People with Process and Technology "Gaining Employee Acceptance of Technology Initiatives", EAN bzw. ISBN: 9780963046437
- Janssen, Fred; Marx, Tom; Herndon, Tom: Marketing Sucks! (and Sales, Too! ), EAN bzw. ISBN: 9780963046444
- Anton, Jon; Philonenko, Laurent: 20: 20 Crm: a Visionary Insight Into Unique Customer Contacts, EAN bzw. ISBN: 9780963046451
- Phelps, Dru, Anton, Dr. Jon: How to Conduct a Call Center Performance Audit: a to Z, EAN bzw. ISBN: 9780963046468
- Anton, Dr. Jon, Vilsoet, Bob: Customer Relationship Management Technology, EAN bzw. ISBN: 9780963046475
- Jon Anton; Lori Carr: Selecting a Teleservices Partner : "Sales, Service, Support and Fulfillment", EAN bzw. ISBN: 9780963046482
- Anton, Jon; Hoeck, Michael: e-Business Customer Service, EAN bzw. ISBN: 9780963046499
- Coakley, Frank: For The People: Sixty Years of Fighting for Law & Order, EAN bzw. ISBN: 9780963046604
- Dreaver, Jim: Somatic therapy A neuromuscular approach to chronic pain and stiffness, EAN bzw. ISBN: 9780963046703
- Bennitt, Roger S.: Finance Guide with Formulated Solutions for Excel : Finance Applications, Formulas, and Mathematics, EAN bzw. ISBN: 9780963046833