Archiv für ISBNs beginnend mit 9780934590…
Sprache: Englisch
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Bücher in Englisch 9780934590 - Sprache
- Seklemian, M.: Sek Says, EAN bzw. ISBN: 9780934590006
- Pegler, Martin M.: Stores of the Year: A Pictorial Report on Store Interiors 1979-80, EAN bzw. ISBN: 9780934590020
- Pegler, Martin M. (Volume editor): Stores of the Year - VOLUME II : A Pictorial Report on Store Interiors, EAN bzw. ISBN: 9780934590082
- Paganetti, J. J. And M. Seklemian: The Best in Retail Ads. Vol. 1, EAN bzw. ISBN: 9780934590099
- Martin M. Pegler (Editor): Stores of The Year: A Pictoral Report on Store Interiors-Vol 3, EAN bzw. ISBN: 9780934590112
- Schaufensterdekoration - Pegler, Martin M. (Hrsg.): Store Windows That Sell; a Pictorial Report on Store Windows / Book 3, EAN bzw. ISBN: 9780934590129, hat das Duplikat 9780934590044
- REPORTING, RETAIL: Store Window #10 (Store Windows), EAN bzw. ISBN: 9780934590174
- Rathbun, Robert Davis: Shopping Centers & Malls [number 1]., EAN bzw. ISBN: 9780934590204
- Pegler, Martin M. (Ed. ): Stores of the Year - Book 4. Edited by, EAN bzw. ISBN: 9780934590228
- Pegler, Martin M.: Storefronts and Facades/5 (Store Fronts & Facades), EAN bzw. ISBN: 9780934590266
- Thomson Pub Intl; Editor-Signs of the Times Magazine: Successful Sign Design. With over 300 full-color photographs, EAN bzw. ISBN: 9780934590280
- RETAIL REPORT.: Successful Catalogs, EAN bzw. ISBN: 9780934590303
- Pegler, Martin M. (Ed.).: Stores of the Year-Book 5, EAN bzw. ISBN: 9780934590310
- Editor: Robert Davis Rathbun: Shopping Centers and Malls: Book 3, EAN bzw. ISBN: 9780934590341, hat das Duplikat 9780934590259
- Carl, Craig (Editor): A Pictorial Celebration of New Jersey Style, EAN bzw. ISBN: 9780934590358
- Editor: Martin M. Pegler: Home Furnishings Merchandising and Store Design, EAN bzw. ISBN: 9780934590365
- Stern, Rudi: Contemporary Neon, EAN bzw. ISBN: 9780934590372
- Pegler, Martin M.: Store Fronts and Facades, Book 3 (Store Fronts & Facades), EAN bzw. ISBN: 9780934590389, hat das Duplikat 9780934590143
- Martin M. Pegler: Store Windows That Sell, Number 5, EAN bzw. ISBN: 9780934590396
- Point of Purchase Advertising Institute, Point of Purchase Advertising Institure: Design Annual: No. 6, EAN bzw. ISBN: 9780934590402
- Editor: Martin M. Pegler: Food Presentation & Display - The 275 full-color illustrations show the store designs and restaurant concepts, EAN bzw. ISBN: 9780934590419
- Retail Advertising & Marketing Associati (Editor): Excellence in The Thirty-Ninth Rac Awards, EAN bzw. ISBN: 9780934590433
- Pegler, Martin M (Editor): Market, Supermarket and Hypermarket Design / 2 (Vol 2), EAN bzw. ISBN: 9780934590440, hat das Duplikat 9780934590334
- Rashburn, Davis, and Rathbun, Robert D (Editor): Shopping Centers & Malls Number 4 (Bk. 4), EAN bzw. ISBN: 9780934590457
- Sign of the Times, and Signs of the Times Magazine: Successful Design - Number 2., EAN bzw. ISBN: 9780934590495
- Author: U.S. Ad Review/No 6, EAN bzw. ISBN: 9780934590525
- Martin M. Pegler, Editor: A. Miller: Us Ad Review: The Best American Print Advertising : No. 27 (Stores of the Year), EAN bzw. ISBN: 9780934590532
- Editor: Martin M. Pegler: Christmas Displays and Promotions, EAN bzw. ISBN: 9780934590549
- Pegler, Martin M (Editor): Store Windows That Sell: Volume 7, EAN bzw. ISBN: 9780934590570, hat das Duplikat 9780934590471
- Pegler, Martin M (Editor): Food Retail Design and Display 3: Gourmet Shops, Diners, Coffee Shops, Fast Foods, Cafes, Food. (Food Retail Design & Display), EAN bzw. ISBN: 9780934590617, hat das Duplikat 9780934590518
- Salb, Joan G.: Retail Image and Graphic Identity, EAN bzw. ISBN: 9780934590624
- Zurynetz, William und Paul Sigler (Eds.): Point of Purchase Design Annual 2. The 36th Merchandising Awards., EAN bzw. ISBN: 9780934590648
- International Council of Shopping Centers Staff: Winning Center Designs No, 1 : The Design and Development Awards Winners, EAN bzw. ISBN: 9780934590693
- Beng, Tan Hock: Indonesian Accents: Architecture, Interior Design, Art, EAN bzw. ISBN: 9780934590709
- Pegler, Martin M.: Store Windows, No 8, EAN bzw. ISBN: 9780934590723
- Point-Of-Purchase Advertising Inst.: Winning Shopping Center Designs No. 5, EAN bzw. ISBN: 9780934590747
- AA.VV.: Point of Purchase Design Annual, No 3. : the 37th Merchandising Awards, EAN bzw. ISBN: 9780934590761
- Martin M. Pegler: Specialty Food Store Design, EAN bzw. ISBN: 9780934590778
- Pegler, Martin M.: Streetscapes: Facades, Entrances, Storefronts, EAN bzw. ISBN: 9780934590785
- Editor: Progressive Grocer, Editor: Martin M. Pegler: Supermarket Design 1, EAN bzw. ISBN: 9780934590792
- Altoon, Ronald A.: International Shopping Center Architecture : Details, Concepts, and Projects, EAN bzw. ISBN: 9780934590815, hat das Duplikat 9780070328877
- International Council of Shopping Center (Editor): Winning Designs (No. 3), EAN bzw. ISBN: 9780934590822, hat die Duplikate 9780070328884 und 9780934590754
- Winters, Peggy + Arthur Allen, Jeffrey Buchman und Irv Nogid: What works in fashion advertising. Interpreting the strategic thinking behind the advertising and communications of fashion producers and retailers., EAN bzw. ISBN: 9780934590860
- Pester, Martin M.: Theme Restaurant Design (English and Spanish Edition), EAN bzw. ISBN: 9780934590877
- Martin M. Pegler: Retail Entertainment, EAN bzw. ISBN: 9780934590891
- Stanley Abercrombie Faia: Corporate Interiors (Corporate Interiors Design Book Series, No 1), EAN bzw. ISBN: 9780934590914
- Pegler, Martin M.: Store Windows: No. 9, Vol. 9, EAN bzw. ISBN: 9780934590938
- Us Ad Review the Best American Print Advertising: No. 23, EAN bzw. ISBN: 9780934590945, hat die Duplikate 9780934590105 und 9780934590907
- Martin M. Pegler, Designer: Dutton & Sherman: Cafes and Bistros, EAN bzw. ISBN: 9780934590952
- Retail Reporting Corporation: Point-Of-Purchase Design (5): The 39th Merchandising Awards, EAN bzw. ISBN: 9780934590969
- International Council of Shopping Centers: Winning Center Designs No. 4, EAN bzw. ISBN: 9780934590976
- Abercrombie, Stanley: Corporate Interiors No. 2, Vol. 2, EAN bzw. ISBN: 9780934590990