Archiv für ISBNs beginnend mit 9780911696…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9780911696 - Sprache
- Dey, Eric L., Barnhardt, Cassie L., Antonaros, Mary, Ott, Molly C., Holsapple, Matthew A.: Civic Responsibility: What Is the Campus Climate for Learning?, EAN bzw. ISBN: 9780911696035
- Nelsen, William C., and Association of American Colleges: Renewal the Teacher-Scholar: Faculty Development in the Liberal Arts College, EAN bzw. ISBN: 9780911696066
- Katherine S. Guroff: Quality in Liberal Learning: Curricular Innovations in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9780911696097
- Gerda Lerner, Association of American Colleges, Florence Howe: Liberal Education and the New Scholarship on Women, EAN bzw. ISBN: 9780911696127
- Hiley, D.: Faculty Roles in Career Advising of Liberal Arts Students, EAN bzw. ISBN: 9780911696141
- Russell G. Warren: New Links Between General Education and Business Careers, EAN bzw. ISBN: 9780911696158
- Moyer , Janis L.: Liberal Learning and Careers Conference Report, EAN bzw. ISBN: 9780911696165
- Project On Redefining The Meaning And Purpose Of Baccalaureate Degrees (Association Of American Colleges): Integrity in College Curriculum: a Report to Academic Community: Findings Recommendations, EAN bzw. ISBN: 9780911696189
- Brown, Peggy A: Helping Minority Students Succeed: Report of the Association of American Colleges, EAN bzw. ISBN: 9780911696196
- Gaston, Paul L.: General Education and Liberal Learning: Principles of Effective Practice, EAN bzw. ISBN: 9780911696226
- Ray J. Aiken: Liability: Legal Liabilities in Higher Education Their Scope and Management, EAN bzw. ISBN: 9780911696288
- C. Spatts: White Faculty Black Students: Exploring Assumptions and Practices, EAN bzw. ISBN: 9780911696370
- Task Group on General Education Staff: New Vitality in, EAN bzw. ISBN: 9780911696417
- Johnston, Joseph Shackford: Unfinished Design: the Humanities and Social Sciences in Undergraduate Engineering Education 1988, EAN bzw. ISBN: 9780911696424
- Zemsky, Robert: Structure and Coherence: Measuring the Undergraduate Curriculum (Curriculum data base series), EAN bzw. ISBN: 9780911696455
- Wechsler, Harold: The Transfer Challenge: Removing Barriers, Maintaining Commitment, EAN bzw. ISBN: 9780911696462
- Joseph Shackford Johnston: Those Who Can: Undergraduate Programs to Prepare Arts and Sciences Majors for Teaching, EAN bzw. ISBN: 9780911696479
- Wayne C. Booth: The Art of Deliberalizing: A Handbook for True Professionals, EAN bzw. ISBN: 9780911696486
- Association, Of American Colleg: Integrity in the College Curriculum : A Report to the Academic Community, EAN bzw. ISBN: 9780911696493
- Association Of American Colleges: Reports from the Fields: Project on Liberal Learning, Study-In-Depth, and the Arts and Sciences Major (Liberal Learning and the Arts and Sciences Ma), EAN bzw. ISBN: 9780911696509
- Study-in-Depth, and the Arts and Sciences Major Project on Liberal Learning: Challenge of Connecting - Study in Depth, Volume 1, EAN bzw. ISBN: 9780911696516
- Jeavons, Thomas: Learning for the Common Good: Liberal Education, Civic Education, and Teaching About Philanthropy, EAN bzw. ISBN: 9780911696523
- Association Of American Colleges: Program Review and Educational Quality in the Major: A Faculty Handbook (Liberal Learning and the Arts and Sciences Major), EAN bzw. ISBN: 9780911696530
- Merritt, Moseley: Asheville Institute on General Education: Proceedings from 2 Years Back in 1991 Conference, EAN bzw. ISBN: 9780911696547
- Musil, Caryn M. (Editor), and National Womens Studies Association: The Courage to Question - Women's Student Learning, EAN bzw. ISBN: 9780911696554
- Caryn McTighe Musil (Editor): Students at the Center: Feminist Assessment, EAN bzw. ISBN: 9780911696561
- Johnston, Joseph & Edelstein, Richard J.: Beyond Borders, EAN bzw. ISBN: 9780911696608
- Terrel L. Rhodes (Editor): Assessing Outcomes and Improving Achievement: Tips and Tools for Using Rubrics, EAN bzw. ISBN: 9780911696615
- Participants in the Project on Strong Foundations for General Education: Quality Imperative : Match Ambitious Goals College attainment with an Ambitious Vision Learning, EAN bzw. ISBN: 9780911696622
- Ginorio, Angela B.: Warming the Climate for Women in Academic Science, EAN bzw. ISBN: 9780911696639
- American Commitments National Panel (Editor): The Drama Diversity & Democracy: Higher Education &, EAN bzw. ISBN: 9780911696646
- Editor: American Commitments National Panel: Pluralism & the College Curriculum: Higher Education in a Diverse Democracy Series), EAN bzw. ISBN: 9780911696653
- Yolanda T. Moses; Mildred Garcia; Caryn M. Musil; Daryl G. Smith: Diversity in Higher Education: A Work in Progress, EAN bzw. ISBN: 9780911696677
- Daryl G. Smith; Bonnie E. Busenberg; Lisa E. Wolf: The Impact of Diversity on Students: a Preliminary Review of the Research Literature, EAN bzw. ISBN: 9780911696684
- Helen L. Chen, Tracy Penny Light: Electronic Portfolios and Student Succes: Effectiveness, Efficiency, and Learning, EAN bzw. ISBN: 9780911696691
- Daryl G. Smith: Diversity Works: The Emerging Picture of How Students Benefit, EAN bzw. ISBN: 9780911696714
- Shirley Hune: Asian Pacific American Women in Higher Education: Claiming Visibility & Voice, EAN bzw. ISBN: 9780911696721
- Editor: GLADYS BROWN, Foreword: Ford Foundation EDGAR BECKHAM, Foreword: AAC&U CAROL GEARY SCHNEIDER, Foreword: University of Maryland, College Park WILLIAM A. KIRWAN: Diversity Blueprint Planning Manual for Colleges and Universities, EAN bzw. ISBN: 9780911696738
- Cornwell, Grant: Globalizing Knowledge: Connecting International & Intercultural Studies, EAN bzw. ISBN: 9780911696776
- Pruitt-Logan, Anne S., Gaff, Jerry G., Weibl, Richard A.: Building the Faculty We Need : Colleges and Universities Working Together, EAN bzw. ISBN: 9780911696790
- Edgar F. Beckham: Diversity, Democracy, and Higher Education: a View From Three Nations, EAN bzw. ISBN: 9780911696806
- Daryl G. Smith, William E. Sedlacek, Caryn McTighe Musil, Mildred Garcia, Cynthia A. Hudgins: Diversity Research Agenda : Campus Diversity Initiatives, EAN bzw. ISBN: 9780911696813, hat das Duplikat 9780911696783
- Essays By Robert Shoenberg And Others: General Education in an Age of Student Mobility: an Invitation to Discuss Systemic Curricular Planning, EAN bzw. ISBN: 9780911696837
- Ratcliff, James L., Johnson, D. Kent, La Nasa, Steven M., Gaff, Jerry G.: The Status of General Education in the Year 2000: Summary of a National Survey, EAN bzw. ISBN: 9780911696844
- D. Bruce Johnstone: College-level learning in high school: Purposes, policies, and practical implications (Academy in transition), EAN bzw. ISBN: 9780911696851
- Mildred Garcia; William E. Sedlacek; Caryn McTighe Musil; Cynthia A. Hudgins; Michael T. Nettles: Assessing Campus Diversity Initiatives: Guide for Campus Practitioners, EAN bzw. ISBN: 9780911696868
- DeNeef, A. Leigh: The preparing future faculty program: What difference does it make? (PFF occasional paper series), EAN bzw. ISBN: 9780911696875
- Adams, Kathrynn A: What Colleges and Universities Want in New Faculty (Pff Occasional Paper Series), EAN bzw. ISBN: 9780911696882
- Edgar F. Beckham (Editor): Global Collaborations : The Role of Higher Education in Diverse Democracies, EAN bzw. ISBN: 9780911696912
- Oates, Karen Kashmanian, Leavitt, Lynn Hertrick: Service-Learning and Learning Communities: Tools for Intergration and Assessment, EAN bzw. ISBN: 9780911696929
- Sheldon Rothblatt: Living Arts : Comparative and Historical Reflections on Liberal Education, EAN bzw. ISBN: 9780911696936
- Assn of Amer Colleges: Greater Expectations: a New Vision for Learning as a Nation Goes to College, EAN bzw. ISBN: 9780911696943
- N/A: Takeing Responsibility for the Quality of the Baccalaureate Degree, EAN bzw. ISBN: 9780911696967
- Not Available: Our Student's Best Work: A Framework for Accountability Worthy of Our Mission, EAN bzw. ISBN: 9780911696974
- Ewell, Peter: General Education and the Assessment Reform Agenda, EAN bzw. ISBN: 9780911696998