Archiv für ISBNs beginnend mit 9780901225…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9780901225 - Sprache
- Bouri, Janet, Lunn, Joan C. Barker: Too Small to Stream: Study of Grouping in Small Junior Schools (Occasional publication series / National Foundation for Educational Research in England and Wales), EAN bzw. ISBN: 9780901225023
- BRIAN CANE: IN-SERVICE TRAINING: A STUDY OF TEACHERS' VIEWS AND PREFERENCES, EAN bzw. ISBN: 9780901225047
- Thouless, Robert H.: Map of Educational Research, EAN bzw. ISBN: 9780901225061
- Lewis, Morris Michael: Language and the Child (Exploring Education), EAN bzw. ISBN: 9780901225078
- Wall, W.D.: Adolescents in School and Society, EAN bzw. ISBN: 9780901225085, hat das Duplikat 9780856330964
- Scherer, Jacqueline, and Niblett, W. R. (Volume editor): Students in Residence : A Survey of American Studies, EAN bzw. ISBN: 9780901225092
- Evans, Kathleen Marianne: Planning Small-scale Research (Exploring education) Kat., EAN bzw. ISBN: 9780901225177, hat das Duplikat 9780856331497
- Lunn, Joan C. Barker: Streaming in the Primary School: a Longitudinal Study of Children in Streamed and Non-Streamed Junior Schools, EAN bzw. ISBN: 9780901225191
- Biggs, John B.: Mathematics and the Conditions of Learning : A Study of Arithmetic in the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9780901225245
- Pidgeon, D. A. (Ed.): Achievement in Mathematics: National Study in Secondary Schools (Research Reports, 2nd.S, EAN bzw. ISBN: 9780901225269
- Elizabeth J. Goodacre: Teachers and Their Pupils' Home Background (Research Reports, 2nd.S.), EAN bzw. ISBN: 9780901225276
- T.G. Monks: Comprehensive Education in England and Wales (Research Reports), EAN bzw. ISBN: 9780901225283
- A. E. Sanderson: CURRENT RESEARCHES IN EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, unknown, Used; Good, EAN bzw. ISBN: 9780901225290
- Burstall, Clare: French from eight: a national experiment, EAN bzw. ISBN: 9780901225399
- Morris Michael Lewis: Language and Personality in Deaf Children, EAN bzw. ISBN: 9780901225412
- Goodacre, Elizabeth J.: School and Home (Exploring Education), EAN bzw. ISBN: 9780901225436
- Cane, B: Research into Teacher Education, EAN bzw. ISBN: 9780901225481
- K.R. Fogelman, Nfer: National Foundation For Educational Research In England And Wales: Piagetian Tests the Primary School Ken, EAN bzw. ISBN: 9780901225504
- Monks, T. G. (Editor): Comprehensive Education in Action (Research Reports), EAN bzw. ISBN: 9780901225511
- Douglas A. Pidgeon: Expectation and Pupil Performance, EAN bzw. ISBN: 9780901225528
- Brian Cane, Colin Schroeder: Teacher and Research: Study of Teachers' Priorities and Opinions on Educational Research and Development (Research Reports), EAN bzw. ISBN: 9780901225535, hat das Duplikat 9780901225498
- Sen, Amya: Problems of Overseas Students and Nurses (Research Reports), EAN bzw. ISBN: 9780901225542
- Ferri, Elsa: Streaming: Two Years Later, a Follow-Up of a Group of Pupils Who Attended Streamed and Non-Streamed Junior Schools, EAN bzw. ISBN: 9780901225559
- Chanan Gabriel ( Edited By ): Streaming and the Primary Teacher (Exploring education), EAN bzw. ISBN: 9780901225566
- Eric A. Lunzer, National Foundation for Educational Research in England and Wales: On Children's Thinking (University of Nottingham Inaugural Lecture), EAN bzw. ISBN: 9780901225573, hat das Duplikat 9780900572227
- John David Williams: Teaching Technique in Primary Mathematics (Exploring education), EAN bzw. ISBN: 9780901225580
- Burstall, Clare: French in the Primary School: Attitudes and Achievement (Research Reports: New), EAN bzw. ISBN: 9780901225597
- J. G. Wallace: Stages and Transition in Conceptual Development: An Experimental Study, EAN bzw. ISBN: 9780901225603
- Wiseman, Stephen & Pidgeon, Douglas A.: Curriculum Evaluation (Exploring Education), EAN bzw. ISBN: 9780901225610
- Heim, Alice Winifred: The Appraisal of Intelligence, EAN bzw. ISBN: 9780901225627
- Eason, T.W.: Colleges of Education: Academic Or Professional? (Higher Education Monograph Series), EAN bzw. ISBN: 9780901225634
- Taylor, Philip H.: How Teachers Plan Their Courses, EAN bzw. ISBN: 9780901225658
- Moore, Bryan M.: Guidance in Comprehensive Schools: Study of Five Systems, EAN bzw. ISBN: 9780901225665
- Herbert Ellwood Routledge Townsend: Immigrant Pupils in England: The L A. Response (Research Reports: New), EAN bzw. ISBN: 9780901225672
- Editor: John Percival Powell: Universities and University Education: 1965-70 (Volume 2, and supplement to volume 1) A Select Bibliography, EAN bzw. ISBN: 9780901225702
- Haynes, Judith M.: Educational Assessment of Immigrant Pupils (Research Reports), EAN bzw. ISBN: 9780901225719
- Eason, T. W.; Croll, E. J.: Staff and Student Attitudes in Colleges of Education (Higher education monograph series), EAN bzw. ISBN: 9780901225726
- Chanan, Gabriel (Editor), And Smithers, Jane, And Cane, Brian: The Roots of Reading : A Study of Twelve Infant Schools in Deprived Areas, EAN bzw. ISBN: 9780901225740
- Rosenshine, Barak: Teaching Behaviours and Student Achievement (IEA studies) (Volume 1), EAN bzw. ISBN: 9780901225757
- Sumner, Ray, Warburton, F.W.: Achievement in Secondary School: Attitudes, Personality and School Success by., EAN bzw. ISBN: 9780901225764
- Editor: Alfred Yates: Students From Overseas (Exploring Education), EAN bzw. ISBN: 9780901225771
- Hilsum, S., Cane, Brian: The Teacher Day, EAN bzw. ISBN: 9780901225788
- Nuttall, Desmond L., Willmott, Alan S.: British Examinations: Techniques of Analysis, EAN bzw. ISBN: 9780901225795
- Gilbert Fawcett Peaker: The Plowden Children Four Years Later, EAN bzw. ISBN: 9780901225801
- Crellin, Eileen; Pringle, M. L. Kellmer; West, Patrick: Born Illegitimate: Social and Educational Implications: Social and Educational Implications, EAN bzw. ISBN: 9780901225818
- Yates, Alfred: The First Twenty-Five Years: a Review of the Nfer, 1946-71, EAN bzw. ISBN: 9780901225825
- Jean, etc. Seglow (Author): Growing Up Adopted, EAN bzw. ISBN: 9780901225856
- Natale, Samuel M.: An Experiment in Empathy, EAN bzw. ISBN: 9780901225863
- Townsend, Herbert Ellwood Routledge; Brittan, Elaine Mary: Organization in Multi-racial Schools, EAN bzw. ISBN: 9780901225887
- Bruce Choppin, Patricia Fara: Admission to Higher Education: Bibliography, EAN bzw. ISBN: 9780901225894
- Segal, S.S.: Mental Handicap A Select Annotated Bibliography by Stanley Solomon 1972 Book, EAN bzw. ISBN: 9780901225900
- Dallas, Dorothy M.: Sex Education in School and Society, EAN bzw. ISBN: 9780901225917
- Lunn, Joan C. Barker: Social Class, Attitudes and Achievement: Two Subsidiary Studies from the Streaming Research Data, EAN bzw. ISBN: 9780901225924
- S Hilsum (Editor): The Teacher at Work (Exploring Education), EAN bzw. ISBN: 9780901225948
- Ross, Jean Mary, etc.: A Critical Appraisal of Comprehensive Education, EAN bzw. ISBN: 9780901225955
- K.B. Start, B.K. Wells: The Trend of Reading Standards, EAN bzw. ISBN: 9780901225962
- Brooks, Robert B.: Bright Delinquents The Story of a Unique School by 1972 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780901225979
- Editor: David V. Donnison: Pattern of Disadvantage: Commentary on 'From Birth to Seven' (Booklets / National Children's Bureau), EAN bzw. ISBN: 9780901225986
- Hill, Christopher J.: Transfer at Eleven, EAN bzw. ISBN: 9780901225993