Archiv für ISBNs beginnend mit 9780884221…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9780884221 - Sprache
- Deborah Kowal; Linda M. Grossman: Kids, Drugs and Sex, EAN bzw. ISBN: 9780884221005
- Roy P. Martin: Temperament Assessment Battery for Children / Test Manual, EAN bzw. ISBN: 9780884221012
- Clarizio, Harvey F.: Assessment and Treatment of Depression in Children and Adolescents, EAN bzw. ISBN: 9780884221036, hat das Duplikat 9780471161936
- Editor: Marvin J. Fine: Collaboration With Parents of Exceptional Children, EAN bzw. ISBN: 9780884221098
- Cooper, David H: The Farran Behavioral Rating Scales, EAN bzw. ISBN: 9780884221111
- Gredler, Gilbert R.: School Readiness: Assessment and Educational Issues, EAN bzw. ISBN: 9780884221128, hat das Duplikat 9780471162001
- Bradford, David Terry: Interpretive Reasoning and the Halstead-Reitan Tests, EAN bzw. ISBN: 9780884221135
- Editor-H. Booney Vance: Best Practices in Assessment for School and Clinical Settings, EAN bzw. ISBN: 9780884221142, hat das Duplikat 9780471162018
- Lynne E. Jaffe; Nancy Mather: Woodcock-Johnson Psycho-Educational Battery-Revised: Recommendations and Reports, EAN bzw. ISBN: 9780884221159, hat die Duplikate 9780471162100, 9780471161899 und 9780884221081
- Cooper B. Holmes: Recognizing Brain Dysfunction : A Guide for Mental Health Professionals, EAN bzw. ISBN: 9780884221166
- O'Neill, Audrey Myerson: Clinical Inference: How to Draw Meaningful Conclusions from Psychological Tests, EAN bzw. ISBN: 9780884221173, hat das Duplikat 9780471161967
- Levinson, Edward M.: Transdisciplinary Vocational Assessment : Issues in School-based Programs, EAN bzw. ISBN: 9780884221180
- Judith A. Dygdon: The Culture and Lifestyle-Appropriate Social Skills Intervention Curriculum (Classic : Program for Socially Valid Social Skills Training), EAN bzw. ISBN: 9780884221197
- Douglas C. Strohmer, Editor: H. Thompson Prout: Counseling and Psychotherapy With Persons With Mental Retardation and Borderline Intelligence, EAN bzw. ISBN: 9780884221210, hat das Duplikat 9780471162056
- Phillips, Beeman N.: Educational and Psychological Perspectives on Stress in Students, Teachers, and Parents, EAN bzw. ISBN: 9780884221227, hat das Duplikat 9780471162094
- Joel Kupfersmid; Donald M. Wonderly: An Author's Guide to Publishing Better Articles in Better Journals in the Behavioral Sciences, EAN bzw. ISBN: 9780884221234, hat das Duplikat 9780471162063
- Cooper B. Holmes: Like a Lasting Storm : Helping with Real-Life Problems, EAN bzw. ISBN: 9780884221241, hat das Duplikat 9780471162117
- Michael Furlong; Editor-Douglas Smith: Anger, Hostility, and Aggression: Assessment, Prevention, and Intervention Strategies for Youth, EAN bzw. ISBN: 9780884221517, hat das Duplikat 9780471162070
- Mather, Nancy And Roberts, Rhia: Informal Assessment Instruction in Written Language Language: A Practitioner's Guide for Students With Learning Disabilities, EAN bzw. ISBN: 9780884221531, hat das Duplikat 9780471162087
- Mapes, Bruce E.: Child Eyewitness Testimony: Ecological Sexual Abuse Investigations, EAN bzw. ISBN: 9780884221548, hat das Duplikat 9780471161974
- Jonathan Sandoval; Sharon Lewis; Stephen E. Brock: Preparing for Crises in the Schools: a Manual for Building School Crisis Response Teams, EAN bzw. ISBN: 9780884221562, hat die Duplikate 9780471384236 und 9780471162124