Archiv für ISBNs beginnend mit 9780857258…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9780857258 - Sprache
- Radwan Ziadeh: Study Skills for Health and Social Care Students, EAN bzw. ISBN: 9780857258076
- Elvira King: New Directions in Social Work Practice, EAN bzw. ISBN: 9780857258151
- Air Ministry: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector, EAN bzw. ISBN: 9780857258175
- Anita Walton, Gillian Goddard: Supporting Every Child, EAN bzw. ISBN: 9780857258229
- Kay Hutchfield: Succeeding in Essays, Exams and OSCEs for Nursing Students, EAN bzw. ISBN: 9780857258274, hat die Duplikate 9780857250728, 9780857250711 und 9780857250612
- Vicki Taylor (Editor): Leading for Health and Wellbeing (Transforming Public Health Practice Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258298, hat die Duplikate 9780857252913 und 9780857252906
- Allyson MacVean, Peter Neyroud: Police Ethics and Values (Policing Matters Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258311, hat das Duplikat 9780857253873
- Air Ministry: Reflective Learning And Teaching In Primary Schools, EAN bzw. ISBN: 9780857258328
- Nicholas Blagden: Policing and Psychology, EAN bzw. ISBN: 9780857258335, hat die Duplikate 9780857254665 und 9780857254658
- Blake, Christopher/ Sheldon, Barrie/ Strzelecki, Rachael/ Williams, Peter: Policing Terrorism (Policing Matters Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258342, hat das Duplikat 9780857255181
- Matthew Coxon: Cognitive Psychology (Critical Thinking in Psychology Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258359, hat die Duplikate 9780857255228 und 9780857255235
- Ann Allen: Research Skills for Medical Students, EAN bzw. ISBN: 9780857258373, hat das Duplikat 9780857256027
- David C. (Cooper) Moore, Kirsty Jones: Social Work and Dementia (Transforming Social Work Practice Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258397, hat die Duplikate 9780857256225, 9780857256232 und 9780857256218
- Sally Riggall: Using Counselling Skills in Social Work, EAN bzw. ISBN: 9780857258403
- Sue Watling: Social Work in a Digital Society, EAN bzw. ISBN: 9780857258441, hat die Duplikate 9780857256775 und 9780857256782
- Mandy Andrews: Exploring Play for Early Childhood Studies, EAN bzw. ISBN: 9780857258465, hat die Duplikate 9780857256867 und 9780857256850
- Michael Preston-Shoot, Roger Kline: Professional Accountability in Social Care and Health: Challenging unacceptable practice and its management (Creating Integrated Services Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258472, hat die Duplikate 9780857256904 und 9780857256898
- Elaine Hardie, Liz Tilly: An introduction to supporting people with a learning disability (Supporting the Learning Disability Worker LM Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258519, hat das Duplikat 9780857257093
- Richard English: Teaching Arithmetic in Primary Schools, EAN bzw. ISBN: 9780857258557, hat die Duplikate 9780857257253, 9780857257277 und 9780857257260
- Ann Gravells: What is Teaching in the Lifelong Learning Sector?, EAN bzw. ISBN: 9780857258564
- Editor: Gianna Knowles, Editor: Vini Lander, Editor: Sally Hawkins, Editor: Carol Hughes, Editor: Glenn Davis Stone, Editor: Linda Cooper, Editor: Barbara Thompson: Thinking Through Ethics and Values in Primary Education (Thinking Through Education Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258571, hat die Duplikate 9780857257338 und 9780857257345
- Sally Neaum: Language and Literacy for the Early Years, EAN bzw. ISBN: 9780857258595, hat die Duplikate 9780857257413 und 9780857257420
- Palaiologou, Ioanna: Child Observation for the Early Years (Early Childhood Studies Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258601, hat die Duplikate 9780857257451 und 9780857257468
- Sam Chenery-Morris: Normal Midwifery Practice, EAN bzw. ISBN: 9780857258625, hat die Duplikate 9780857257581 und 9780857257574
- Richard Murphy: Mental Health Law in Nursing, EAN bzw. ISBN: 9780857258632, hat die Duplikate 9780857257611 und 9780857257628
- Gerry Armitage: Innovating for Patient Safety in Medicine, EAN bzw. ISBN: 9780857258649, hat die Duplikate 9780857257666 und 9780857257659
- Alice Earnshaw: Reflective Learning and Teaching in Primary Schools, EAN bzw. ISBN: 9780857258656, hat die Duplikate 9780857257697 und 9780857257703
- Karen Tulloch, Judith Cullen, Enid Jones: Health Promotion And Public Health For Nursing Students, EAN bzw. ISBN: 9780857258687
- Sue Barker: Dementia Care in Nursing, EAN bzw. ISBN: 9780857258731, hat die Duplikate 9780857258021 und 9780857258014
- Juliette Oko: Study Skills for Health and Social Care Students, EAN bzw. ISBN: 9780857258748, hat die Duplikate 9780857258069 und 9780857258052
- Editor: Anita Walton, Editor: Gillian Goddard: Supporting Every Child (Working with Children, Young People and Families LM Series), EAN bzw. ISBN: 9780857258786, hat das Duplikat 9780857258212
- Helen O'Shea: Getting into Nursing, EAN bzw. ISBN: 9780857258977