Archiv für ISBNs beginnend mit 9780852270…
Sprache: Englisch
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Bücher in Englisch 9780852270 - Sprache
- John H. Fletcher, Hugh M. Douglas: Total Loss Control within the Industrial Environment, EAN bzw. ISBN: 9780852270004
- Pearce, Colin: Prediction Techniques for Marketing Planners (A.B.P. marketing library), EAN bzw. ISBN: 9780852270011
- Currer-Briggs, Noel; Kennett, Brian Bishop; Paterson, Jane: Handwriting Analysis in Business : The Use of Graphology in Personnel Selection, EAN bzw. ISBN: 9780852270028, hat das Duplikat 9780470189559
- David Charles Drummond Rogers: Accounting for managers: The non-accountant's guide to the language of business, EAN bzw. ISBN: 9780852270035
- Rodger, Leslie W.: Marketing in a Competitive Economy, EAN bzw. ISBN: 9780852270066, hat das Duplikat 9780090756117
- Moreau, David: Look Behind You! : an Alphabetical Guide to Executive Survival, EAN bzw. ISBN: 9780852270097
- Sir Geoffrey Vickers: Making institutions work, EAN bzw. ISBN: 9780852270103, hat das Duplikat 9780470906897
- Jantsch, Erich: Technological Planning and Social Futures, EAN bzw. ISBN: 9780852270233, hat die Duplikate 9780470439975 und 9780304290147
- J. F. Averyjones; J. F. Avery Jones: Tax Havens and Measures Against Tax Evasion and Avoidance in the Eec, EAN bzw. ISBN: 9780852270271
- George, Frank Honywill: Anatomy of Business: Introduction to Business Cybernetics and Executive Informatiom Systems, EAN bzw. ISBN: 9780852270288
- Edited By Christopher West: Marketing on a Small Budget ([Associated Business Programmes marketing library]), EAN bzw. ISBN: 9780852270301, hat das Duplikat 9780470933992
- Fishlock, David: The Business of Science - the Risks and Rewards of Research and Development, EAN bzw. ISBN: 9780852270318, hat das Duplikat 9780470261545
- Bittleston, John: Bones: Checklists for General Managers, EAN bzw. ISBN: 9780852270325
- James Bellini, William Pfaff, etc.: The united kingdom in 1980. the Hudson report, EAN bzw. ISBN: 9780852270363, hat das Duplikat 9780273009405
- Stevens, John, and Grant, John: The Purchasing/Marketing Interface: Text Cases, EAN bzw. ISBN: 9780852270370
- Patrick R. A. Kirkman: Inflation Accounting: Guide for Non-Accountants, EAN bzw. ISBN: 9780852270387, hat das Duplikat 9780470488799
- Gardner, Archibald Ward, and Taylor, Peter: Health at work, EAN bzw. ISBN: 9780852270394
- HARGREAVES, John, and Jan DAUMAN ... jacket design by Gary SEGAL: Business Survival Social Change: A Practical Guide to Responsibility Partnership, EAN bzw. ISBN: 9780852270400, hat das Duplikat 9780470351550
- Wynn, Stephen: World Trends in Life Insurance, EAN bzw. ISBN: 9780852270417, hat das Duplikat 9780470969038
- Rosemary Scott: Female Consumer, EAN bzw. ISBN: 9780852270448
- Imai Masaaki, Paul Norbury: Japanese Businessman in the Seventies: An Introduction to His Behaviour and Business Strategy, EAN bzw. ISBN: 9780852270462
- James M. Livingstone: The international enterprise, EAN bzw. ISBN: 9780852270479, hat das Duplikat 9780470542156
- Novick, David; Kurt Bleicken, Et Al: A world of scarcities: Critical issues in public policy, EAN bzw. ISBN: 9780852270523, hat das Duplikat 9780470150023
- Hutber, Patrick: The decline and fall of the middle class - and how it can fight back, EAN bzw. ISBN: 9780852270554, hat das Duplikat 9780140044928
- Ornstien, Edwin Joseph: The Retailers: a Study in Successful Marketing and Promotion [Jan 01, 1976] O., EAN bzw. ISBN: 9780852270578
- Heller, Robert: The Once and Future Manager, EAN bzw. ISBN: 9780852270585
- James, Barrie G.: The future of the multinational pharmaceutical industry to 1990, EAN bzw. ISBN: 9780852270615, hat das Duplikat 9780470991305
- Hart, Norman A.: Industrial Advertising and Publicity, EAN bzw. ISBN: 9780852270639
- Bhaskar, Krish N: Building Models for Financial Planning: A Simulation Approach, EAN bzw. ISBN: 9780852270646
- Andrew B. Robertson: Strategic Marketing: Business Response to Consumerism ([Business and society series]), EAN bzw. ISBN: 9780852270660, hat das Duplikat 9780470263136
- Pickering, J. F: The Acquisition of Consumer Durables: a Cross-Sectional Investigation, EAN bzw. ISBN: 9780852270677, hat das Duplikat 9780470990308
- Derek Torrington (Editor): Comparative Industrial Relations in Europe, EAN bzw. ISBN: 9780852270684, hat das Duplikat 9780313203664
- Hebden, John; Shaw, Graham: Pathways to Participation [Nov 01, 1977] and, EAN bzw. ISBN: 9780852270721
- ADAMS, J.D.R. & WHALLEY, J: The International Taxation of Multinational Enterprises in Developed Countries., EAN bzw. ISBN: 9780852270738, hat das Duplikat 9780837195308
- Peter Marsh: Business Ethics, EAN bzw. ISBN: 9780852270745
- De Bono, Edward: Opportunities | A Handbook of Business Opportunity Search, EAN bzw. ISBN: 9780852270752, hat die Duplikate 9780140137811 und 9780140222333
- Macbeth, Innes: Trade Union Power: Votes, Virtues and Vices, EAN bzw. ISBN: 9780852270769
- Editor: R. I. Tricker: The Individual, the enterprise and the state: A collection of ideas and insights from a series of seminars held at the Oxford Centre for Management Studies, England, EAN bzw. ISBN: 9780852270776
- Topalian, Alan: Assessment and Management of Design Projects, EAN bzw. ISBN: 9780852270783
- Sanders, Norman: St. Merino Solution: Manager's Guide to Profitable Computing (1st edition), EAN bzw. ISBN: 9780852270790
- Norfolk, Donald: Executive Stress - strategies for survival, EAN bzw. ISBN: 9780852270806
- Matheson, Ross: People Development in Developing Countries, EAN bzw. ISBN: 9780852270813, hat das Duplikat 9780470993828
- Naylor, John; Wood, Alan: Practical Marketing Audits: a Guide to Increased Profitability, EAN bzw. ISBN: 9780852270820, hat das Duplikat 9780470263273