Archiv für ISBNs beginnend mit 9780844235…
Sprache: Englisch
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Bücher vom/n National Textbook Company - Verlag
- Sissors, Jack Zanville: Instructor's manual, Advertising media planning, EAN bzw. ISBN: 9780844235011
- Jim Surmanek: Media Planning: A Practical Guide, Third Edition: A Practical Guide, Third Edition, EAN bzw. ISBN: 9780844235127
- Philip Ward Burton and Scott C. Purvis: Which Ad Pulled Best? : 50 Case Histories on how to Write Design Ads That Work, EAN bzw. ISBN: 9780844235141, hat die Duplikate 9780844233154, 9780078112072 und 9780844232928
- Burton, Philip Ward, and Purvis, Scott C. (Revised by): Which Ad Pulled Best/Instructor's Guide, EAN bzw. ISBN: 9780844235158, hat die Duplikate 9780072556643 und 9780844231396
- Guy, Vincent, and Knudsen, Anne (Editor), and Mattock, John: The International Business Book. All the Tools, Tactics, Tips You Need for Doing Business Across Cultures., EAN bzw. ISBN: 9780844235172
- Alvin Eicoff: Direct Marketing Through Broadcast Media: Tv, Radio, Cable, Infomercials, Home Shopping, and More (NTC Busines, EAN bzw. ISBN: 9780844235189
- Joyce Kupsh and Pat R. Graves: How to Create High Impact Business Presentations (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9780844235196, hat die Duplikate 9780844234922, 9780658003905, 9780844234090, 9780844234106 und 9780844224862
- Ron Kaatz: Advertising and Marketing Checklists, EAN bzw. ISBN: 9780844235202
- Turk, Peter B./ Jugenheimer, Donald W./ Barban, Arnold M.: USED (GD) Advertising Media Sourcebook by, EAN bzw. ISBN: 9780844235219, hat das Duplikat 9780844231594
- Barbara A. Ganim: How To Approach An Advertising Agency and Walk Away With the Job You Want, EAN bzw. ISBN: 9780844235257, hat das Duplikat 9780844224800
- James Walter Taylor: How to Develop a Successful Advertising Plan, EAN bzw. ISBN: 9780844235288, hat die Duplikate 9780844235264 und 9780844231952
- Moriarty, Sandra, and Duncan, Tom, and Knudsen, Anne (Editor): Creating & Delivering Winning Advertising & Marketing Presentations, EAN bzw. ISBN: 9780844235295
- Goodrich, William B., Sissors, Jack Z.: Media Planning Workbook, EAN bzw. ISBN: 9780844235417, hat die Duplikate 9780844230801 und 9780844231617
- Herschell Gordon Lewis: Sales Letters That Sizzle : All the Hooks, Lines, and Sinkers You'll Ever Need to Close Sales, EAN bzw. ISBN: 9780844235479, hat das Duplikat 9780844223483
- Frank R. Brady; J. Angel Vasquez: Direct Response Television: The Authoritative Guide, EAN bzw. ISBN: 9780844235486
- Nagami Kishi: Successful Gaijin in Japan: How Foreign Companies Are Making It in Japan, EAN bzw. ISBN: 9780844235493
- Michael R. Czinkota; Ilkka A. Ronkainen; John J. Tarrant: The Global Marketing Imperative; How to Enter and Build International Markets, EAN bzw. ISBN: 9780844235509, hat das Duplikat 9780844230108
- Kenna, Peggy, Lacy, Sondra: Business U.K. : a Practical Guide to Understanding British Business Culture (International Business Culture), EAN bzw. ISBN: 9780844235608, hat die Duplikate 9780844235523, 9780844235516, 9780844235554, 9780844235530, 9780844235561 und 9780844235578
- Peggy Kenna: Business Spain: A Practical Guide to Understanding Spanish Business Culture, EAN bzw. ISBN: 9780844235639
- George Sharpley; G. D. A. Sharpley: Beginner's Latin (Teach Yourself Languages), EAN bzw. ISBN: 9780844235653, hat die Duplikate 9780844235615 und 9780340870426
- Eleanor Dugan and William Bethel: Sales Letters Ready to Go!, EAN bzw. ISBN: 9780844235660
- Cheryl McLean: Everyday Letters Ready to Go!, EAN bzw. ISBN: 9780844235684
- Ed Halloran: Credit and Collection : Letters Ready to Go!, EAN bzw. ISBN: 9780844235691
- Herschell Gordon Lewis; Carol Nelson: World's Greatest Direct Mail Sales Letters (NTC Business Books), EAN bzw. ISBN: 9780844235707
- Anne Basye: Business Letters Ready To Go!, EAN bzw. ISBN: 9780844235714
- Katie Muldoon: How to Profit Through Catalog Marketing (NTC Business Books), EAN bzw. ISBN: 9780844235721
- Sue Tyson-Ward: Beginner's Portuguese - With Cassette, EAN bzw. ISBN: 9780844235752, hat die Duplikate 9780340964996, 9780071613248, 9780071613255, 9780340811573, 9780340871201, 9780071424561, 9780071424578, 9780340658604, 9780340965016 und 9780340965009
- Allan Sutherlin, David Parmerlee: Evaluating Marketing Strengths and Weaknesses (AMA Marketing Toolbox Ser.), EAN bzw. ISBN: 9780844235783
- David Parmerlee: Preparing The Marketing Plan (The Ama Marketing Toolbox), EAN bzw. ISBN: 9780844235790, hat die Duplikate 9780071389914 und 9780658001345
- Sutherlin, Allan, and Parmerlee, David: Developing Successful Marketing Strategies (the Ama Marketing Toolbox), EAN bzw. ISBN: 9780844235806, hat die Duplikate 9780071391962 und 9780658001321
- Peter Honebein: Strategies for Effective Customer Education, EAN bzw. ISBN: 9780844235820
- Holly Edmunds: AMA Complete Guide To Marketing Research For Small Business, EAN bzw. ISBN: 9780844235844
- Kenneth J. Cook: AMA Complete Guide to Strategic Planning for Small Business, EAN bzw. ISBN: 9780844235875
- Dana Healy: Teach Yourself Vietnamese - With Cassettes, EAN bzw. ISBN: 9780844235899, hat das Duplikat 9780071434324
- Bob Kimball: AMA Handbook For Successful Selling, EAN bzw. ISBN: 9780844235912, hat das Duplikat 9780844235882
- Joe Vitale and Anne Knudsen: AMA Complete Guide to Small Business Advertising, EAN bzw. ISBN: 9780844235943
- J. Nicholas De Bonis; Roger S. Peterson: The AMA Handbook for Managing Business to Business Marketing Communications, EAN bzw. ISBN: 9780844235950
- Kenneth J. Cook: AMA Complete Guide to Small Business Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844235967, hat die Duplikate 9780844235905 und 9780844235851
- Donath, Bob; Crocker, Richard A.; Dixon, Carolyn K.; Obermayer, James W.: Managing Sales Leads: How to Turn Every Prospect Into Customer, EAN bzw. ISBN: 9780844235998