Archiv für ISBNs beginnend mit 9780844234…
Sprache: Englisch
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Bücher vom/n National Textbook Company - Verlag
- National Textbook Company: Complete Desk Reference for Business Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844234014
- U. S. Customs Service, Department of the Treasury Staff: A Basic Guide To Importing, EAN bzw. ISBN: 9780844234038, hat das Duplikat 9780844233789
- L. Sue Baugh, Maridell Fryar and David A. Thomas: How to Write First-Class Business Correspondence : The Handbook for Business Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844234052, hat das Duplikat 9780844220741
- L. Sue Baugh: How to Write First-Class Memos: The Handbook for Practical Memo Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844234069
- Harris, Thomas L. / Harris Thomas / Kotler, Philip: Value-Added Public Relations: The Secret Weapon of Integrated Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844234120, hat die Duplikate 9780844234113 und 9780071420990
- J. Regis O'Connor: High-Impact Public Speaking for Business and the Professions, EAN bzw. ISBN: 9780844234137
- Nicholas Ind: Great Advertising Campaigns: Goals and Accomplishments, EAN bzw. ISBN: 9780844234199, hat das Duplikat 9780844233772
- Dutka, Solomon, and Colley, Russell: Dagmar, Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results: Defining Advertising Goals for Measuring Advertising Results, EAN bzw. ISBN: 9780844234229
- Edward Forrest; Richard Mizerski: Interactive Marketing: The Future Present (NTC Business Books), EAN bzw. ISBN: 9780844234267
- John V. Crosby: Managing the Big Sale: A Relational Approach to Marketing Strategies, Tactics, and Selling, EAN bzw. ISBN: 9780844234274
- Joan Throckmorton: Winning Direct Response Advertising: From Print Through Interactive Media, EAN bzw. ISBN: 9780844234281
- Herbert M. Meyers and Murray J. Lubliner: The Marketer's Guide To Successful Package Design, EAN bzw. ISBN: 9780844234380
- Fox-Rose, Joan: Opportunities in Nursing Assistant Careers, EAN bzw. ISBN: 9780844234397, hat das Duplikat 9780844234311
- William Bishop; Bill Bishop: Strategic Marketing For The Digital Age, EAN bzw. ISBN: 9780844234410, hat die Duplikate 9780006386377 und 9780002554336
- Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski, a cura di: Regina Brady, a cura di: Edward Forrest, a cura di: Richard Mizerski, Autore aziendale: American Marketing Association: Cybermarketing: Your Interactive Consultant [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9780844234427
- James Gregory; Jack Wiechmann: Leveraging The Corporate Brand, EAN bzw. ISBN: 9780844234441
- Don E Schultz; Stanley Tannenbaum; Robert F. Lauterborn: The New Marketing Paradigm: Integrated Marketing Communications, EAN bzw. ISBN: 9780844234526
- Blankinship, A. B. / Breen, George Edward Blankinship, A. B. / Breen, George Edward: State of the Art Marketing Research (Business), EAN bzw. ISBN: 9780844234571, hat das Duplikat 9780844234434
- Marc Doyle: Future of Television (Cloth), EAN bzw. ISBN: 9780844234618
- Sal Marino: Business Magazine Publishing: Creative Ideas on Management, Editorial, Selling Space, Promotion.and Boosting Profits, EAN bzw. ISBN: 9780844234663, hat das Duplikat 9780844234656
- James Dance: How to Get the Most out of Sales Meetings, EAN bzw. ISBN: 9780844234670, hat das Duplikat 9780844224831
- William M. Weilbacher: Choosing and Working with Your Advertising Agency, EAN bzw. ISBN: 9780844234687
- Dance, James: How to Get the Most out of Sales Meetings: 50 Proven Techniques to Improve Selling Skills, EAN bzw. ISBN: 9780844234694
- Edmund O. Lawler: Copy Chasers on Creating Business-To-Business Ads (Business), EAN bzw. ISBN: 9780844234700
- Charles H. Patti; Steven W. Hartley; Susan Kennedy: Business-to-Business Advertising : A Marketing Management Approach, EAN bzw. ISBN: 9780844234717
- Kent Lancaster; Helen E. Katz: Strategic Media Planning: A Complete Text With Integrated Software, EAN bzw. ISBN: 9780844234755
- William M. Weilbacher: Brand Marketing : Building Winning Brand Strategies That Deliver Value and Customer Satisfaction, EAN bzw. ISBN: 9780844234762
- Thomas H. Bivins: Fundamentals of Successful Newsletters : Everything You Need to Write, Design, and Publish More Effective Newsletters, EAN bzw. ISBN: 9780844234847, hat das Duplikat 9780844234830
- Nielsen Marketing Research: Category Management: Positioning Your Organization to Win, EAN bzw. ISBN: 9780844234892
- NTC Publishing Group, and Struse, Rudolph (Foreword by), and Lonsdale, David (Foreword by): Category Management. Positioning Your Organization to Win., EAN bzw. ISBN: 9780844234908
- Thomas Bivins; William E. Ryan: How to Produce Creative Publications : Traditional Techniques and Computer Applications, EAN bzw. ISBN: 9780844234953, hat die Duplikate 9780844234939 und 9780844234823
- Laurence Minsky and Emily Thornton Calvo: How to Succeed in Advertising When All You Have Is Talent: Today's Top Creatives Show You How (Careers for You, EAN bzw. ISBN: 9780844234960, hat das Duplikat 9780844234748