Archiv für ISBNs beginnend mit 9780844233…
Sprache: Englisch
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Bücher vom/n National Textbook Company - Verlag
- H. Ned Seelye and Jacqueline Howell Wasilewski: Between Cultures : Developing Self-Identity in a World of Diversity, EAN bzw. ISBN: 9780844233055
- H. Ned Seelye; Alan Seelye-James: Culture Clash : Managing in a Multicultural World, EAN bzw. ISBN: 9780844233062, hat das Duplikat 9780844233048
- James R. Gregory, Jack Wiechmann: Marketing Corporate Image, EAN bzw. ISBN: 9780844233079
- Richard Cross; Janet Smith: Customer Bonding: Pathway to Lasting Customer Loyalty, EAN bzw. ISBN: 9780844233192, hat das Duplikat 9780844233185
- Herbert E. Brown; Paula M. Saunders; Bruce D. Buskirk: Cases in Direct Marketing (NTC Business Books), EAN bzw. ISBN: 9780844233215
- Magrath, Allan J, and Knudsen, Anne (Editor), and Rutiglaino, Anthony (Foreword by): Marketing Strategies for Growth in Uncertain Times, EAN bzw. ISBN: 9780844233239, hat das Duplikat 9780844233147
- Diamant, Lincoln [Editor]: Dictionary of Broadcast Communications, Third Edition, EAN bzw. ISBN: 9780844233253
- Russell Johnston: Marion Harper: The Man Who Built Interpublic and Changed Madison Avenue, EAN bzw. ISBN: 9780844233260, hat das Duplikat 9780844230733
- Ernan: Integrated Direct Marketing : The Cutting-Edge Strategy for Synchronizing Advertising, Direct Mail, Telemarketing, and Feild Sales, EAN bzw. ISBN: 9780844233499
- George Gruenwald: New Product Development : Responding to Market Demands, EAN bzw. ISBN: 9780844233529
- George Gruenwald: How to Create Profitable New Products, EAN bzw. ISBN: 9780844233536
- G., Jr. Hiebing; Scott W. Cooper: The One-Day Marketing Plan : Organizing and Completing a Plan that Works, EAN bzw. ISBN: 9780844233598, hat die Duplikate 9780071458528, 9780071395229, 9780844233581 und 9780844212838
- Schultz, Don E., Tannenbaum, Stanley I, Lauterborn, Robert F.: Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work: Putting It All Together and Making It Work, EAN bzw. ISBN: 9780844233635
- Wilson, Aubrey: New Directions in Marketing: Business-to-Business Strategies for the 1990s, EAN bzw. ISBN: 9780844233642, hat die Duplikate 9780749404529 und 9780749413040
- Nevett, Terence R.: Cases in Advertising Management : Case Analysis Manual, EAN bzw. ISBN: 9780844233697, hat die Duplikate 9780585139975 und 9780844233680
- Hal Goetsch: Developing, Implementing and Managing an Effective Marketing Plan, EAN bzw. ISBN: 9780844233727, hat das Duplikat 9780844233703
- Simon, R.: Cases in Pr Management: Case Analysis Manual, EAN bzw. ISBN: 9780844233734
- Raymond Simon and Frank Winston Wylie: Cases in Public Relations Management, EAN bzw. ISBN: 9780844233741
- Philip Brady: Using Type Right : One Hundred and Twenty-One No-Nonsense Rules for Working with Type, EAN bzw. ISBN: 9780844233758
- Tillier, Alan: International Herald Tribune: Doing Business in Today's Western Europe: "International Herald Tribune" Guide, EAN bzw. ISBN: 9780844233871, hat das Duplikat 9780844233864
- N T C Publishing Group: Latin America and Caribbean Review 1988, EAN bzw. ISBN: 9780844233925
- N T C Publishing Group: The Asia & Pacific Review: The Economic & Business Report, EAN bzw. ISBN: 9780844233932, hat das Duplikat 9780844233918
- Xu, Bai-Yi: Marketing to China: One Billion New Customers, EAN bzw. ISBN: 9780844233956, hat das Duplikat 9780844233888