Archiv für ISBNs beginnend mit 9780844232…
Sprache: Englisch
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Bücher vom/n National Textbook Company - Verlag
- Burton, Philip Ward: Advertising Copywriting by, EAN bzw. ISBN: 9780844232003
- G. Hiebing; Scott W. Cooper: How to Write a Successful Marketing Plan, EAN bzw. ISBN: 9780844232027, hat die Duplikate 9780273037286 und 9780844231976
- G. Hiebing; Scott W. Cooper: Successful Marketing Plan : A Disciplined and Comprehensive Approach (Revised and Expanded), EAN bzw. ISBN: 9780844232034, hat die Duplikate 9780844231990, 9780844202488, 9780071395212, 9780130145482 und 9780071611237
- Steve A. Miller: How to Get the Most Out of Trade Shows, EAN bzw. ISBN: 9780844232041, hat die Duplikate 9780844231938, 9780844223476, 9780658009396, 9780071391948 und 9780835924610
- G Hiebing jr. and Scott W Cooper: The Successful Marketing Plan - Instructor's Manual, EAN bzw. ISBN: 9780844232072, hat das Duplikat 9780071611237
- Friend, Cecilia: Instructor's Manual Contemporary Editing., EAN bzw. ISBN: 9780844232119
- Robert J. Hamper and L. Sue Baugh: Strategic Market Planning (Business), EAN bzw. ISBN: 9780844232164, hat das Duplikat 9780844232157
- Gruenwald, George, and Lehr, Lewis W (Designer), and Galvin, Robert W (Designer): New Product Development Checklists: Proven Checklists for Developing New Products from Mission to Market, EAN bzw. ISBN: 9780844232171
- Yale, David, and Yale David, and Knudsen, Anne (Editor): Publicity Media Relations Checklists : 59 Proven Checklists to Save Time, Win Attention, Maximize Exposure with Every P., EAN bzw. ISBN: 9780844232188
- Espanol Par Ti Level 4 Broadcast License, EAN bzw. ISBN: 9780844232225, hat das Duplikat 9780844232195
- John Stockwell; Henry Shaw: Direct Marketing Checklists, EAN bzw. ISBN: 9780844232249
- Hunter, Victor L. / Tietyen, David / Hunter Victor: Business to Business Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844232300, hat die Duplikate 9780071736015 und 9780788194863
- Robert R. Jackson and Paul Wang: Strategic Database Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844232324
- Herschell Gordon Lewis; Robert D. Lewis: Selling on the Net, EAN bzw. ISBN: 9780844232348, hat das Duplikat 9780844232331
- Schmid, Jack/ Weber, Alan: Desktop Database Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844232355
- Jacquelyn A. Ottman and William K. Reilly: Green Marketing : Opportunities for Innovation in the New Marketing Age, EAN bzw. ISBN: 9780844232393
- Yale, David R. / Carothers, Andrew J. / Yale David: The Publicity Handbook, New Edition: The Inside Scoop from More than 100 Journalists and PR Pros on How to Get Great Publicity Coverage: In Print, Online and on the Air, EAN bzw. ISBN: 9780844232423, hat das Duplikat 9780071612746
- Robert W. Bly: Business-To-Business Direct Marketing, EAN bzw. ISBN: 9780844232430
- American Marketing Association: Cycles, Trends, and Turning Points: Practical & Sales Forecasting Techniques, EAN bzw. ISBN: 9780844232447
- Perry, Michael: Handbook for Freelance Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844232560, hat das Duplikat 9780844232553
- Leonard Saffir and John Tarrant: Power Public Relations : How to Get PR to Work for You, EAN bzw. ISBN: 9780844232607, hat das Duplikat 9780844232591
- Thomas L. Harris: Choosing and Working With Your Public Relations Firm (Business), EAN bzw. ISBN: 9780844232614
- Laura Killen Anderson: Handbook for Proofreading, EAN bzw. ISBN: 9780844232669
- L. Sue Baugh: Handbook for Practical Letter Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844232690, hat das Duplikat 9780844232683
- L. Sue Baugh: Handbook for Memo Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844232720, hat das Duplikat 9780844232713
- Robert J. Hamper and L. Sue Baugh: Handbook For Writing Proposals, EAN bzw. ISBN: 9780844232744, hat das Duplikat 9780844232737
- James H. Shelton: Handbook for Technical Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844232768, hat das Duplikat 9780844232751
- L. Sue Baugh, Maridell Fryar and David Thomas: Handbook for Business Writing, EAN bzw. ISBN: 9780844232782, hat die Duplikate 9780585213590, 9780844231488, 9780844232775 und 9780844231495
- Cristina Stuart: How To Be an Effective Speaker, EAN bzw. ISBN: 9780844232805
- James R. Gregory and Wiechmann. Jack G.: Marketing Corporate Image : The Company as Your Number One Product, EAN bzw. ISBN: 9780844232836, hat das Duplikat 9780844232829
- David R. Yale; David Yale: The Publicity Handbook, New Edition : The Inside Scoop from More than 100 Journalists and PR Pros on How to Ge, EAN bzw. ISBN: 9780844232867, hat die Duplikate 9780844232850 und 9780844232423
- Ottman, Jacquelyn A.: Green Marketing: Challenges and Opportunities for the New Marketing Age, EAN bzw. ISBN: 9780844232904
- William F. O'Dell: Effective Business Decision Making.and the Educated Guess, EAN bzw. ISBN: 9780844232911, hat das Duplikat 9780844232898
- n/a: Sm Which AD Pulled Best? I/M, EAN bzw. ISBN: 9780844232935
- Bob Stone; John Wyman: Successful Telemarketing: Opportunities and Techniques for Increasing Sales and Profits, EAN bzw. ISBN: 9780844232966, hat die Duplikate 9780844232959, 9780844231341, 9780844231365, 9780138738525 und 9780844231334