Archiv für ISBNs beginnend mit 9780796922…
Sprache: Englisch
Land: Südafrika
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Human Sciences Research Council (South Africa) - Verlag
- Adrian Hadland: Power, Politics and Identity in South African Media, EAN bzw. ISBN: 9780796922021
- Sous la direction de: Shamil Jeppie, Sous la direction de: Souleymane Bachir Diagne: The Meanings of Timbuktu Format: Trade Cloth, EAN bzw. ISBN: 9780796922045
- Leickness Simbayi: The Impact of and Responses to HIV/AIDS in the Private Security and Legal Services Industry in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922052
- Nicci Earle: Social Work in Social Change: The Profession and Education of Social Workers in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922083
- Helen Barnes: South African Index of Multiple Deprivation for Children: Census 2001, EAN bzw. ISBN: 9780796922168
- Benjamin Roberts: South African Social Attitudes: 2nd Report: Reflections on the Age of Hope, EAN bzw. ISBN: 9780796922175
- Setswe, Geoffrey (Editor), and Skinner, Donald (Editor): Interventions for Orphans Vulnerable Children at Four Project Sites in South Africa (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780796922182
- Noble, Michael, and Ntshongwana, Phakama, and Surender, Rebecca: Attitudes to Work Social Security in South Africa - Paperback NEW Mic, EAN bzw. ISBN: 9780796922199
- Mignonne Breier: The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme, EAN bzw. ISBN: 9780796922205
- Kruss, Glenda: Teacher Education and Institutional Change in South Africa (Teacher Education in South Africa), EAN bzw. ISBN: 9780796922212
- Margaret A Rugadya (Editor), Hema Swaminathan (Editor), Cherryl Walker (Editor): Women's Property Rights, HIV and AIDS & Domestic Violence: Research Findings from Two Districts in South Africa and Uganda, EAN bzw. ISBN: 9780796922236
- Rispel, Laetitia, and Da Sousa, Cesar, and Molomo, Boitumelo: Rapid Appraisal of Social Inclusion Policies in Selected Sub-Saharan African Countries Format: Trade Paper, EAN bzw. ISBN: 9780796922250
- Rispel, Laetitia, and Molomo, Boitumelo, and Dumela, Sellinah: A South African Case Study on Social Exclusion Format: Trade Paper, EAN bzw. ISBN: 9780796922311
- Premesh Lalu: The Deaths of Hintsa: Post-Apartheid South Africa and the Shape of Recurring Pasts, EAN bzw. ISBN: 9780796922335
- Chandiwana, Brian (Editor): Situational Analysis of Orphaned and Vulnerable Children in Eight Zimbabwean Districts, EAN bzw. ISBN: 9780796922342
- Kagwanja, Peter: An Encumbered Regional Power: The Capacity Gap in South Africa s Peace Diplomacy in Africa (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780796922366
- Melissa Steyn: The Prize and the Price: Shaping Sexualities in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922397
- Ursula Hoadley: Managing to Learn: Instructional Leadership in South African Secondary Schools, EAN bzw. ISBN: 9780796922410
- Fabian Arends: Beginner Teachers in South Africa: School Readiness, Knowledge and Skills, EAN bzw. ISBN: 9780796922427
- Michael Cosser: Studying Ambitions: Pathways from Grade 12 and the Factors That Shape Them, EAN bzw. ISBN: 9780796922434
- Donald W. Osborn: African Languages in a Digital Age: Challenges and Opportunities for Indigenous Language Computing, EAN bzw. ISBN: 9780796922496
- Orli Bass (Editor), Udesh Pillay (Editor), Richard Tomlinson (Editor): Development and Dreams, The Urban Legacy of the 2010 Football World Cup, EAN bzw. ISBN: 9780796922502
- Johan Erasmus (Editor), Mignonne Breier (Editor): Skills Shortages in South Africa: Case Studies of Key Professions (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780796922663
- Mignonne Breier: Nursing in a New Era: The Profession and Education of Nurses in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922748
- Sous la direction de: Theo Sandfort, Sous la direction de: Laetitia Rispel, Sous la direction de: Vasu Reddy: From Social Silence to Social Science: Same-* *uality, Hiv and Aids and Gender in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922762
- Linda Cooper: Learning / Work: Turning Work and Lifelong Learning Inside Out, EAN bzw. ISBN: 9780796922830
- Sharlene Swartz: Teenage Tata: Voices of Young Fathers in South Africa, EAN bzw. ISBN: 9780796922878
- Michael Cosser: Ambitions Revised: Grade 12 Learner Destinations One Year On, EAN bzw. ISBN: 9780796922892
- Human Sciences Research Council: South African National HIV Prevalence, Incidence, Behaviour and Communication Survey, 2008: A Turning Tide Among Teenagers?, EAN bzw. ISBN: 9780796922915, hat das Duplikat 9780796921529
- Linda Chisholm: An Overview of Research, Policy and Practice in Teacher Supply and Demand, 1994-2008, EAN bzw. ISBN: 9780796922939