Archiv für ISBNs beginnend mit 9780700512…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n National Foundation for Educational Research - Verlag
- J.J. Wellington: Education for Employment, EAN bzw. ISBN: 9780700512003
- Jerry J. Wellingotn: Education for Employment: The Place of Information Technology, EAN bzw. ISBN: 9780700512010
- Rees, Felicity: Languages for a Change: Diversifying Foreign Language Provision in Schools (NFER Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512034, hat das Duplikat 9780700512027
- John Mathias and Jeff Jones: Appraisal of Performance Teachers' Guide: An Aid to Professional Development, EAN bzw. ISBN: 9780700512058
- Stow, Marion: Managing Mathematics at the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9780700512102
- Clarkson, Rod, Dickson, Linda, Brown, Margaret, Hart Kathleen, etc., Johnson, David C.: Children's Mathematical Frameworks 8-13: A Study of Classroom Teaching, EAN bzw. ISBN: 9780700512126, hat das Duplikat 9780700512119
- John Dwyfor Davies and Pat Davies: A Teachers Guide to Support Services by 1989 Book, EAN bzw. ISBN: 9780700512232
- Earley, Peter; Fletcher-Campbell, Felicity: The Time to Manage? : Department and Faculty Heads at Work (Nfer Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512348, hat die Duplikate 9780415094252 und 9780700512331
- Jill Bourne: Moving into the Mainstream: Local Education Authority Provision for Bilingual Pupils (NFER Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512362, hat das Duplikat 9780700512355
- Blatchford, Peter: Playtime in the Primary School: Problems and Improvements, EAN bzw. ISBN: 9780700512386, hat die Duplikate 9780415098618 und 9780700512379
- Mary Grant: General Certificate of Secondary Education in Practice: Managing Assessment Innovation (NFER Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512409, hat das Duplikat 9780700512393
- Leicester, Mal: Multicultural Education: From Theory to Practice, EAN bzw. ISBN: 9780700512423
- Elizabeth Adams, Tyrrell Burgess: Teachers' Own Records: A System Promoting Professional Quality, EAN bzw. ISBN: 9780700512447
- Maychell, Karen, and Smart, David: Beyond Vision: Training for Work with Visually Impaired People (NFER Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512461, hat das Duplikat 9780700512454
- Walter H. Schreiber and K. Ingenkamp: International Developments in Large-scale Assessments, EAN bzw. ISBN: 9780700512478
- Ashforth, David: Records of achievement in the marketplace (The NFER research library), EAN bzw. ISBN: 9780700512515, hat das Duplikat 9780700512508
- Editor: John R. Beech, Editor: Leonora Harding: Testing People: Practical Guide to Psychometrics (NFER-NELSON assessment library), EAN bzw. ISBN: 9780700512560, hat das Duplikat 9780700512553
- Beech, John R. (Editor), and Harding, Leonora (Editor): Educational Assessment of the Primary School Child (NFER-Nelson Assessment Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512607, hat die Duplikate 9780700512591 und 9780700512584
- Jowett, Sandra, Baginsky, Mary, MacNeill, Morag MacDonald: Building Bridges: Parental Involvement in Schools (NFER Research Library), EAN bzw. ISBN: 9780700512621, hat das Duplikat 9780700512614
- Pumfrey, Peter D. (Editor), and Reason, Rea (Editor): Specific Learning Difficlties. (Dyslexia). Challenges Responses. A National Inquiry Coordinated Written By Together With a Working Group of Educational Psychologists, EAN bzw. ISBN: 9780700512676
- Sutton, Ruth: Assessment: A Framework for Teachers (NFER-Nelson) By Sutt .9780700512706, EAN bzw. ISBN: 9780700512706
- Heledd Hayes and Joanna Le Metais: Management of Compulsory Education in England Wales: An Outline of Responsibilities, EAN bzw. ISBN: 9780700512911
- Kay Kinder, etc.: Impact of School-Focused Inset on Classroom Practice, EAN bzw. ISBN: 9780700512942