Archiv für ISBNs beginnend mit 9780435083…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Heinemann Educational - Verlag
- Renner, John Wilson; Marek, Edmund A.; Stafford, Don G.: Learning Cycle and Elementary School Science Teaching, EAN bzw. ISBN: 9780435083007
- Tenby, Dale: Rapid Phonics Fin Runs Step 1 (Fiction) (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780435083014
- Driscoll, Mark; Confrey, Jere: Teaching Mathematics: Strategies That Work K-12 (Teachers Writing to Teachers Series), EAN bzw. ISBN: 9780435083021
- McKeown, Ross: Learning Mathematics : A Program for Classroom Teachers, EAN bzw. ISBN: 9780435083045
- Ann Baker and Johnny Baker: Mathematics in Process, EAN bzw. ISBN: 9780435083069
- Mathamatical Association Staff: Talk (the Mathematical United Kingdom), EAN bzw. ISBN: 9780435083076
- Edwards, Deidre / Edwards: Maths in Context: A Thematic Approach [Paperback] by, EAN bzw. ISBN: 9780435083083
- Doris, Ellen: Doing What Scientists Do : Children Learn to Investigate Their World, EAN bzw. ISBN: 9780435083090, hat das Duplikat 9780325012452
- Pamela R. Hyde and Arthur Hyde: Mathwise: Teaching Mathematical Thinking Problem Solving, EAN bzw. ISBN: 9780435083113
- Dave Baker, Cheryl Semple and Tony Stead: How Big is the Moon? : Whole Maths in Action, EAN bzw. ISBN: 9780435083120, hat das Duplikat 9780195531350
- Laurie Buxton: Math Panic, EAN bzw. ISBN: 9780435083137
- Ann Baker and Johnny Baker: Maths in the Mind : A Process Approach to Mental Strategies, EAN bzw. ISBN: 9780435083168
- Margaret Clyne; Rachel Griffiths: Books You Can Count On : Linking Mathematics and Literature, EAN bzw. ISBN: 9780435083229
- Raffaella Borasi, Borasi: Learning Mathematics Through Inquiry (HeinemannCassell Language & Lite-ExLibrary, EAN bzw. ISBN: 9780435083243
- Ann Baker (Compiler), Johnny Baker (Compiler): Raps and Rhymes in Maths, EAN bzw. ISBN: 9780435083250
- Penny Skinner: What's Your Problem? : Posing and Solving Mathematical Problems, K-2, EAN bzw. ISBN: 9780435083267
- Baker, Ann & Johnny: Counting on a Small Planet: Activities for Environmental Mathematics, EAN bzw. ISBN: 9780435083274
- Joy Edmunds, Rex Stoessiger, Foreword: Hilary Shuard: Natural Learning and Mathematics, EAN bzw. ISBN: 9780435083281, hat das Duplikat 9780170088251
- Joan Countryman: Writing to Learn Mathematics: Strategies That Work, K-12, EAN bzw. ISBN: 9780435083298
- Linda Haggarty, Susan Pirie, Jude Stratton, John K. Backhouse, John K. Backhouse (Editor): Improving the Learning of Mathematics (Children, Teachers and Learning), EAN bzw. ISBN: 9780435083304, hat das Duplikat 9780304324330
- Symonds, Paula, Snider, Allyn, Burk, Donna: Math Excursions, No. 1 : Project-Based Mathematics for First Graders, EAN bzw. ISBN: 9780435083311, hat das Duplikat 9780435083212
- Rowan, Thomas (Foreword by): Mathematics with Reason : The Emergent Approach to Primary Maths, EAN bzw. ISBN: 9780435083335, hat das Duplikat 9780340547496
- Jeanne Reardon; Charles R. Pearce; Dana Blackwood; Wendy Saul; Mary Dickinson Bird: Science Workshop: A Whole Language Approach, EAN bzw. ISBN: 9780435083366
- Baker, John, and Baker, Ann: From Puzzles to Projects : Solving Problems All the Way, EAN bzw. ISBN: 9780435083373
- Ruth E. Parker: Mathematical Power : Lessons from a Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435083397
- Apelman, Maja, and King, Julia A: Exploring Everyday Math: Ideas For Students, Teachers, Parents, EAN bzw. ISBN: 9780435083410
- Romagnano, Lew: Wrestling with Change: The Dilemmas of Teaching Real Mathematics [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9780435083427
- Rowan, Thomas E.; Bourne, Barbara: Thinking Like Mathematicians : Putting the K-4 NCTM Standards into Practice, EAN bzw. ISBN: 9780435083434
- Wilson, Jeni, and Cutting, Lynda: It's Time: Celebrating Maths with Projects, EAN bzw. ISBN: 9780435083441
- Burk, Donna, and Snider, Allyn, and Symonds, Paula: Math Excursions K: Project-Based Mathematics For Kindergartners (Math Excursions Series), EAN bzw. ISBN: 9780435083458, hat das Duplikat 9780435083359
- Jackson, Margaret: Creative Display and Environment by 1994 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435083465
- Murdoch, Kath: Ideas for Environmental Education: in the Elementary Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435083472
- Pat Lilburn; Pam Rawson: Let's Talk Math : Encouraging Children to Explore Ideas, EAN bzw. ISBN: 9780435083489
- EDC Staff and Inc. Staff Education Development Cen: THE LANGUAGE OF NUMBERS (Seeing Thinking Mathematically in the Middle Grades, 1), EAN bzw. ISBN: 9780435083496
- Education Development Ctr Inc: Designing Spaces: Visualizing, Planning, and Building (Seeing and Thinking Mathematically in the Middle Grades), EAN bzw. ISBN: 9780435083502
- Education Development Center: Chance Encounters: Probability in Games and Simulations (Seeing and Thinking Mathematically in the Middle Grades), EAN bzw. ISBN: 9780435083519
- Heinemann: Chance Encounter (Thinking Mathematically in the Middle Grades Series): A Probability Laboratory with Diskette, EAN bzw. ISBN: 9780435083526
- Gary Tsuruda: Putting It Together : Middle School Math in Transition, EAN bzw. ISBN: 9780435083557
- Brady, Suzanne, and Jacobs, Suzie: Mindful of Others: Teaching Children to Teach, EAN bzw. ISBN: 9780435083564
- Jackson, Babette (Editor), and Goldenstein, Donna (Editor), and Barnett-Clarke, Carne (Editor): Mathematics Teaching Cases: Fractions, Decimals, Ratios, Percents Hard to Teach Hard to Learn? Mathematics Teaching Cases, EAN bzw. ISBN: 9780435083588, hat das Duplikat 9780435083571
- Helen Clayfield and Robyn Hyatt: Designing Everyday Things : Integrated Projects for the Elementary Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435083595
- Inc. Staff Education Development Center: From the Ground Up: Modeling, Measuring, and Constructing Houses (Seeing and Thinking Mathematically in the Middle Grades), EAN bzw. ISBN: 9780435083601
- George E Hein; Sabra P Lee: Active Assessment for Active Science : A Guide for Elementary School Teachers, EAN bzw. ISBN: 9780435083618
- Griffiths, Rachel, Clyne, Margaret: Math Makes Sense: Teaching and Learning in Context, EAN bzw. ISBN: 9780435083625
- Susan Ohanian: Math at a Glance: A Month-by-Month Celebration of the Numbers Around Us, EAN bzw. ISBN: 9780435083649
- Feely, Jenny: Take Home Science Independent Activities for Science and Technology by 1994 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435083656
- Griffiths, Rachel; Clyne, Margaret: LANGUAGE IN THE MATHEMATICS CLASSROOM: TALKING, REPRESENTING, RECORDING, EAN bzw. ISBN: 9780435083663
- Michael Strauss: Where Puddles Go: Investigating Science with Kids, EAN bzw. ISBN: 9780435083670
- Doug Williams: Teaching Mathematics Through Children's Art, EAN bzw. ISBN: 9780435083687
- David Whitin and Sandra Wilde: It's the Story that Counts: More Children's Books for Mathematical Learning, K-6, EAN bzw. ISBN: 9780435083694, hat das Duplikat 9780435083342
- Sawyer, Ann Elisabeth: Developments in Elementary Mathematics Teaching by 1995 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435083717
- Barry Kluger-Bell, School in the Exploratorium, In The Exploratorium School: Guide to Scale and Structure: Activities for Elementary Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435083724
- Claudia Zaslavsky: The Multicultural Math Classroom: Bringing in the World, EAN bzw. ISBN: 9780435083731
- Karen Baron; Marilyn Fleer; Tim Hardy; Cliff Malcolm: They Don't Tell the Truth About the Wind: Hands-On Explorations in K-3 Science, EAN bzw. ISBN: 9780435083748
- Jan Mokros, Foreword: Marilyn Burns: Beyond Facts & Flashcards: Exploring Math with Your Kids, Exploring Math with Your Kids, EAN bzw. ISBN: 9780435083755
- Beisenherz, Paul C.; Dantonio, Marylou: Using the Learning Cycle to Teach Physical Science: A Hands-On Approach for the Middle Grades, by, EAN bzw. ISBN: 9780435083762
- Rebecca B. Corwin, Judith Storeygard and Sabra L. Price: Talking Mathematics: Supporting Children's Voices, EAN bzw. ISBN: 9780435083779
- Atkinson, Sue [Editor]; Fleer, Marilyn [Editor]: Science with Reason : A Developmental Approach, EAN bzw. ISBN: 9780435083816
- Mary M. Cerullo: Reading the Environment : Children's Literature in the Science Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435083830