Archiv für ISBNs beginnend mit 9780435072…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Heinemann Educational - Verlag
- Goodman, Kenneth S. Goodman Goodman, Ken: On Reading : A Common-Sense Look at the Nature of Language and the Science of Re, EAN bzw. ISBN: 9780435072001
- Frances A Day: Latina and Latino Voices in Literature: For Children and Teenagers, EAN bzw. ISBN: 9780435072025, hat das Duplikat 9780313058516
- Karen Ernst Da Silva: New Entries : Learning by Writing and Drawing, EAN bzw. ISBN: 9780435072049
- Steven Levy: Starting from Scratch : One Classroom Builds Its Own Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9780435072056
- Regie Routman: Literacy at the Crossroads : Crucial Talk about Reading, Writing, and Other Teaching Dilemmas, EAN bzw. ISBN: 9780435072100
- Rhodes, Lynn K. / Dudley-Marling, Curt / Marling, Curt Dudley: Readers and Writers with a Difference: A Holistic Approach to Teaching Struggling Readers and Writers, EAN bzw. ISBN: 9780435072155
- Wolfe, Denny, and Balick, Dana (Editor), and Craven, Julie (Editor): More than the Truth: Teaching Nonfiction Writing Through Journalism (Moving Middle Schools) (Vol 1), EAN bzw. ISBN: 9780435072162
- Ritchhart, Ron (Foreword by), and Wolf, Dennie Palmer (Editor), and Craven, Julie (Foreword by): Through Mathematical Eyes: Exploring Functional Relationships in Math Science (Moving Middle Schools), EAN bzw. ISBN: 9780435072179
- Editor-Dana Balick; Editor-Julie Craven; Editor-Dennie Palmer Wolf: Digging Deep: Teaching Social Studies Through the Study of Archaeology (Moving Middle Schools), EAN bzw. ISBN: 9780435072186
- Toni Downes and Cherryl Fatouros: Learning in an Electronic World Computers the Language Arts Classroom by 1996 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435072209
- Chancer, Joni, and Rester-Zodrow, Gina: Moon Journals: Writing, Art, Inquiry Through Focused Nature Study, EAN bzw. ISBN: 9780435072216
- Chase, Penelle, and Doan, Jane: Choosing to Learn Ownership Responsibility in a Primary Multiage Classroom by 1996 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435072230
- Bissex, Glenda L., Bissex: Partial Truths A Memoir and Essays on Reading Writing and Researching by 1996 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435072247
- Barbieri, Maureen (Editor), and Tateishi, Carol (Editor): Meeting the Challenges: Stories from Today's Classrooms, Stories from Today's Classrooms, EAN bzw. ISBN: 9780435072254
- Prisca Martens: I Already Know How to Read : A Child's View of Literacy, EAN bzw. ISBN: 9780435072261
- Ralph Fletcher: Breathing In, Breathing Out : Keeping a Writer's Notebook, EAN bzw. ISBN: 9780435072278
- Grady, Neville, Mackrill, Vicki, Breheney, Colleen: Making Peace at Mayfield: a Whole School Approach to Conflict Resolution (Heinemann English Readers), EAN bzw. ISBN: 9780435072292
- Girard, Suzanne; Willing, Kathlene: Partnerships for Classroom Learning: From Reading Buddies to Pen Pals to the Community and World Beyond: Intermediate Level (Heinemann English Readers), EAN bzw. ISBN: 9780435072308
- David E. Freeman, Yvonne S. Freeman: Teaching Reading and Writing in Spanish in the Bilingual Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780435072315, hat das Duplikat 9780325008011
- Dudley-Marling, Curt; Dudley-Marling: Living with Uncertainty : The Messy Reality of Classroom Practice, EAN bzw. ISBN: 9780435072346
- Linda Winston, Denny Taylor: Keepsakes: Using Family Stories in Elementary Classrooms, EAN bzw. ISBN: 9780435072353
- Livingston, Sue: Rethinking the Education of Deaf Students: Theory and Practice from a Teacher's Perspective, EAN bzw. ISBN: 9780435072360
- Keene, Ellin Oliver; Zimmermann, Susan; Graves, Donald [Foreword]: Mosaic of Thought : Teaching Comprehension in a Reader's Workshop, EAN bzw. ISBN: 9780435072377, hat das Duplikat 9780325010359
- Clarridge, Pamela Brown Whitaker, Elizabeth M.: Rolling the Elephant Over: How to Effect Large-Scale Change in the Reporting Process, EAN bzw. ISBN: 9780435072384
- Salli Forbes: Research in Reading Recovery, EAN bzw. ISBN: 9780435072391
- McVeigh-Schultz, Jane; Ellis, Mary Lynn: With a Poet's Eye: Children Translate the World, EAN bzw. ISBN: 9780435072421
- Jeff Creswell, Bobbi Fisher: Creating Worlds, Constructing Meaning: The Scottish Storyline Method (Teacher to Teacher), EAN bzw. ISBN: 9780435072445
- Miller, Barbara (Editor), and Kantrov, Ilene: Casebook on School Reform (School Reform, Teaching Cases), EAN bzw. ISBN: 9780435072469
- Margaret Moustafa: Beyond Traditional Phonics, EAN bzw. ISBN: 9780435072476
- Barbara Miller and Ilene Kantrov: A Guide to Facilitating Cases in Education by 1997 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780435072483
- Irene Fountas; Gay Su Pinnell: A Coordinator's Guide to Help America Read: A Handbook for Volunteers, EAN bzw. ISBN: 9780435072520, hat das Duplikat 9780435072506
- Marie M. Clay: Reading Recovery: No Shoes 2007, EAN bzw. ISBN: 9780435072636