Archiv für ISBNs beginnend mit 9780325028…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigte Staaten von Amerika
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Heinemann - Verlag
- Gorman, Jane; Mark, June; Nikula, Johannah: Lesson Study in Practice: A Mathematics Staff Development Course [With DVD ROM], EAN bzw. ISBN: 9780325028002
- Hill, Bonnie Campbell: Supporting Your Child's Literacy Learning Jakarta International School, EAN bzw. ISBN: 9780325028088, hat die Duplikate 9780325012339 und 9780325012728
- Teaching Reading in a Title I School, K-3 (2008), Ed, 1 Heinemann Publ, EAN bzw. ISBN: 9780325028095
- Pinnell, Gay Su; Fountas, Irene C.: The Continuum of Literacy Learning Teaching Library: Professional Development Teaching Collection, Grades Prek-2, EAN bzw. ISBN: 9780325028125
- Allison, Nancy, and Robb, Laura (Foreword by): Middle School Readers, Helping Them Read Widely, Helping Them Read Well, EAN bzw. ISBN: 9780325028149
- Resources for Teaching Reading CD Rom, grades 3-5, EAN bzw. ISBN: 9780325028286
- Daniels, Harvey "Smokey"; Harvey, Stephanie: Inquiry Circles in Elementary Classrooms (DVD): New Strategies for Comprehension and Collaboration, EAN bzw. ISBN: 9780325028293, hat das Duplikat 9780325012308
- Harvey "Smokey" Daniels, Stephanie Harvey: Inquiry Circles in Middle and High School Classrooms (Dvd): New Strategies for Comprehension and Collaboration, EAN bzw. ISBN: 9780325028309
- Keene, Ellin Oliver: Talk about Understanding, EAN bzw. ISBN: 9780325028392, hat das Duplikat 2900325028391
- Fosnot, Catherine Twomey, and Jacob, William: Young Mathematicians at Work: Constructing Algebra, EAN bzw. ISBN: 9780325028415
- Constance Weaver: Reading Process: Brief Edition of Reading Process and Practice, Third Edition, EAN bzw. ISBN: 9780325028439
- Goudvis, Anne, and Harvey, Stephanie, and Wallis, Judy: Comprehension Intervention: Small-Group Lessons for The Primary Comprehension Toolkit, by, EAN bzw. ISBN: 9780325028460
- Katie Wood Ray: In Pictures and in Words: Teaching the Qualities of Good Writing Through Illustration Study, EAN bzw. ISBN: 9780325028552
- Fountas, Irene, and Pinnell, Gay Su: Genre Study: Teaching with Fiction Nonfiction Books, EAN bzw. ISBN: 9780325028743
- The Continuum of Literacy Learning, Grades PreK-2, Second Edition: A Guide to Teaching, & Benchmark Assessment System), EAN bzw. ISBN: 9780325028781
- Irene Fountas, Gay Su Pinnell: The Continuum of Literacy Learning, Grades PreK-8, Second Edition: A Guide to Teaching, EAN bzw. ISBN: 9780325028804, hat die Duplikate 9780325028798, 9780325012384, 9780325010014 und 9780325012391
- Harvey, Stephanie; Goudvis, Anne; Schroden, Angela Butler; Durham, Joanne (AFT): Staff Development with the Comprehension Toolkits: Implementing and Sustaining Comprehension Instruction Across the Curriculum (Mixed media product), EAN bzw. ISBN: 9780325028842
- Taylor, Barbara M, Edd, and Duke, Nell K, Edd (Editor): Catching Readers, Grades 4/5: Day-By-Day Small-Group Reading Interventions (Early Intervention in Reading Series: the Research Informed Classroom Series), EAN bzw. ISBN: 9780325028910, hat die Duplikate 9780325028880, 9780325028873, 9780325028897 und 9780325028903