Archiv für ISBNs beginnend mit 9780325002…
Sprache: Englisch
Land: Vereinigte Staaten von Amerika
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher vom/n Heinemann - Verlag
- Kathleen Strickland and James Strickland: Making Assessment Elementary / With CD, EAN bzw. ISBN: 9780325002002
- Carolyn Frank, Judith L. Green, Carol N. Dixon: Ethnographic Eyes : A Teacher's Guide to Classroom Observation, EAN bzw. ISBN: 9780325002019
- Axelrod, Mark: Aspects of the Screenplay : Techniques of Screenwriting, EAN bzw. ISBN: 9780325002040
- Bermel, Albert: Shakespeare at the Moment : Playing the Comedies as They Happen, EAN bzw. ISBN: 9780325002064, hat das Duplikat 9780325002057
- Editor-Janet S. Gaffney; Editor-Billie J. Askew: Stirring the Waters: the Influence of Marie Clay, EAN bzw. ISBN: 9780325002071
- Christopher Vened: In Character : An Actor's Workbook for Character Development, EAN bzw. ISBN: 9780325002088
- Dottie Peters: Taking Cues from Kids: How They Think - What to Do About It, EAN bzw. ISBN: 9780325002101
- Robb, Laura: Redefining Staff Development: A Collaborative Model for Teachers and Administrators, EAN bzw. ISBN: 9780325002149
- Bobbi Fisher and Emily Fisher Medvic: Perspectives on Shared Reading : Planning Practice, EAN bzw. ISBN: 9780325002156
- L J Decuir: Using 3D Studio MAX, Painter, and Poser: An Introduction to Computer-Assisted Design for the Theatre, EAN bzw. ISBN: 9780325002224
- Carl Anderson, Anderson, Künstler: Lucy McCormick Calkins: How´s It Going?: A Practical Guide to Conferring with Student Writers, Schulbuch, EAN bzw. ISBN: 9780325002248
- Murray, Donald Morison: Writing to Deadline: The Journalist at Work (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780325002255
- Deborah Coughlin and Lois Bridges Bird: The Mainstreaming Handbook: How to Be an Advocate for Your Special-Needs Students, EAN bzw. ISBN: 9780325002262
- Sharon Taberski, Taberski, Künstler: Shelley Harwayne: On Solid Ground : Strategies for Teaching Reading K-3, EAN bzw. ISBN: 9780325002279
- Shulman, Judy [Foreword]; Shulman, Lee S. [Foreword]; Norris, Joe [Editor]; McCammon, Laura A. [Editor]; Miller, Carole S. [Editor]: Learning to Teach Drama: Case Narrative Approach, EAN bzw. ISBN: 9780325002286
- Helling Croteau, Jan: Perform It!: A Complete Guide to Young People's Theatre [Paperback] [Mar 07, ., EAN bzw. ISBN: 9780325002309
- Editor: Isabel Balseiro: Running Towards Us: New Writing From South Africa (Studies in African Literature), EAN bzw. ISBN: 9780325002316, hat das Duplikat 9780325002118
- Bonnie S. Sunstein and Jonathan H. Eds. Lovell: The Portfolio Standard: How Students Can Show Us What They Know Are Able to Do, EAN bzw. ISBN: 9780325002347
- Marie M. Clay; Marie Clay: Follow Me, Moon: The Concepts about Print Test, EAN bzw. ISBN: 9780325002354
- Marie M. Clay: No Shoes: "concepts About Print" Tests, EAN bzw. ISBN: 9780325002361
- Sartor, David, and Pivovarnick, John: Theatrical Fx Makeup - With CD, EAN bzw. ISBN: 9780325002385
- Wilde, Sandra: Miscue Analysis Made Easy : Building on Student Strengths, EAN bzw. ISBN: 9780325002392
- Hooks, Ed: Acting Strategies for the Cyber Age by 2001 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9780325002408
- Shelley Harwayne: Lifetime Guarantees : Toward Ambitious Literacy Teaching, EAN bzw. ISBN: 9780325002415
- Gordon Farrell: The Power of the Playwright's Vision: Blueprints for the Working Writer, EAN bzw. ISBN: 9780325002422
- Shannon, Patrick: iShop You Shop: Raising Questions about Reading Commodities, Raising Questions About Reading Commodities, EAN bzw. ISBN: 9780325002439
- Worsley, Dale [Editor]: Teaching for Depth : Where Math Meets the Humanities, EAN bzw. ISBN: 9780325002453
- Michael Opitz; Michael F. Opitz: Rhymes and Reasons : Literature & Language Play for Phonological Awareness, EAN bzw. ISBN: 9780325002460
- David E Freeman and Yvonne S. Freeman: Teaching Reading in Multilingual Classrooms, EAN bzw. ISBN: 9780325002484
- Donna Skolnick: More Than Meets the Eye : How Relationships Enhance Literacy Learning, EAN bzw. ISBN: 9780325002491
- Stephen Cary: Working with Second Language Learners : Answers to Teachers' Top Ten Questions, EAN bzw. ISBN: 9780325002507
- Wilson, Don E.; DeeAnn M. Reeder: Studies in African Literature: Colonial Histories, Post-Colonial Memories : The Legend of the Kahina, a North African Heroine, EAN bzw. ISBN: 9780325002538
- Lisa A. Lindsay, Editor: Stephan Miescher: Men and Masculinities in Modern Africa (Social History of Africa Series), EAN bzw. ISBN: 9780325002552, hat das Duplikat 9780325002545
- Roberts, Richard: Social History of Africa Litigants and Households African Disputes and Colonial Courts in the French Soudan 1895 1912 by 2005 Hardcover, EAN bzw. ISBN: 9780325002590, hat das Duplikat 9780325002583
- Allen F. Isaacman, Barbara S. Isaacman: Slavery and Beyond, The Making of Men and Chikunda Ethnic Identities in the Unstable World of South-Central Africa, 1750-1920, EAN bzw. ISBN: 9780325002613, hat das Duplikat 9780325002606
- Sharon Grady, Johnny Saldaña: Drama and Diversity : A Pluralistic Perspective for Educational Drama, EAN bzw. ISBN: 9780325002620
- Randy Bomer and Katherine Bomer: For a Better World: Reading Writing for Social Action, EAN bzw. ISBN: 9780325002637
- Andra Makler and Ruth Shagoury Hubbard: Teaching for Justice in the Social Studies Classroom: Millions of Intricate Moves, EAN bzw. ISBN: 9780325002644
- Edinger, Monica: Seeking History: Teaching With Primary Sources in Grades 4-6, EAN bzw. ISBN: 9780325002651
- Harwayne, Shelley / Mills, Heidi / Donnelly, Amy: From the Ground Up: Creating a Culture of Inquiry, EAN bzw. ISBN: 9780325002675
- Kaplan, Matthew; Winston, Linda; Perlstein, Susan; Tietze, Robert: Grandpartners : Intergenerational Learning and Civic Renewal, K-6, EAN bzw. ISBN: 9780325002682
- Gretchen Owocki: Make Way for Literacy! : Teaching the Way Young Children Learn, EAN bzw. ISBN: 9780325002705
- Kaufman, Douglas Kaufman, Douglas Kaufman: Conferences and Conversations : Listening to the Literate Classroom, EAN bzw. ISBN: 9780325002712
- Linda Hoyt, Lois Bridges Bird: Snapshots : Literacy Minilessons up Close, EAN bzw. ISBN: 9780325002729
- Freeman, Yvonne S.; Freeman, David E.; Mercuri, Sandra P.: Closing the Achievement Gap: How to Reach Limited-Formal-Schooling and Long-Term English Learners [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9780325002736
- David E. Freeman and Yvonne S. Freeman: Essential Linguistics: What You Need to Know to Teach Reading, ESL, Spelling, Phonics, Grammar, EAN bzw. ISBN: 9780325002743
- Leinwand, Steven: Sensible Mathematics: A Guide for School Leaders, EAN bzw. ISBN: 9780325002774
- Agruso, Susan A; Johnson, Robert L; Kuhs, Therese M; Mahoney Monrad, Diane: Put to the Test: Tools and Techniques for Classroom Assessment, by, EAN bzw. ISBN: 9780325002781
- Schwarzer, David / Schwarzer: Noah's Ark: One Child's Voyage Into Multiliteracy, EAN bzw. ISBN: 9780325002798
- Beverly Falk: The Heart of the Matter: Using Standards and Assessment to Learn, EAN bzw. ISBN: 9780325002804
- Black, Caren: Get Over It! : Education Reform is Dead, Now What?, EAN bzw. ISBN: 9780325002811
- Lyons, Carol A. Pinnell, Gay Su Carol, Marie, Lyons: Systems for Change in Literacy Education: Guide to Professional Development, by, EAN bzw. ISBN: 9780325002828
- Chris Weber: Publishing with Students : A Comprehensive Guide, EAN bzw. ISBN: 9780325002835
- Susan Lehr and Susan S. Lehr: Beauty, Brains, Brawn: The Construction of Gender in Children Literature, EAN bzw. ISBN: 9780325002842
- Pat Gallagher and Gloria Norton: A Jumpstart to Literacy: Using Written Conversation to Help Developing Readers Writers, EAN bzw. ISBN: 9780325002873
- Margaret A. Syverson, Mary Barr, Myra Barrs: Honest Appraisal : The Learning Record and Trustworthy Asssessment by and (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9780325002880
- Harwayne, Shelley: Writing Through Childhood : Rethinking Process and Product, EAN bzw. ISBN: 9780325002903
- Kitagawa, Mary; Kitagawa, Mary M.: Enter Teaching! : the Essential Guide for Teachers New to Grades 3-6, EAN bzw. ISBN: 9780325002910
- Jorgensen, Karen L.: The Whole Story: Crafting Fiction in the Upper Elementary Grades, EAN bzw. ISBN: 9780325002927
- Lorinne Vozoff; Vozoff: Changing Circumstances : An Acting Manual With 24 Scenes, EAN bzw. ISBN: 9780325002934
- Susan Bullington Katz, Foreword: Allan Burns: Conservations With Screenwritiers, EAN bzw. ISBN: 9780325002958
- Tom Anderson: Real Lives : Art Teachers and the Cultures of Schools, EAN bzw. ISBN: 9780325002965
- Ohana, Chris: Partnerships in Math Education: The Power of University-School Collaboration, The Power of University-School Collaboration, EAN bzw. ISBN: 9780325002972